Beantwoord

Storing vaste telefoon

  • 16 November 2020
  • 3 reacties
  • 242 keer bekeken

Ik kan met mijn vaste telefoon niet bellen of gebeld worden , als iemand mij belt gaat de telefoon wel over maar als ik opneem hoor ik helemaal niks. binnen in huis kan ik met mijn mobiel naar de vaste telefoon bellen en andersom en doet hij het wel, zodra ik met mijn mobiel naar buiten ga en de vaste telefoon bel gaat hij wel over maar is hij verder dood . ik heb stekkers er uit getrokken en kabels gecontroleerd en het stappenplan van de kpn doorlopen maar dat heeft niet geholpen.  wie weet wat het probleem is 

 

 

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 20 November 2020, 19:43

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7

Hoi @jasper61, welkom bij ons op het forum. Jouw telefoon doet het niet goed begrijp ik! Als je buiten staat kan je met jouw mobiel niet naar je vaste nummer bellen dus, kan je op dat moment nog wel andere nummers bellen? Ik ben ook benieuwd wat er precies gebeurt als jij iemand belt, gaat de lijn wel over, hoor je een bezettoon of gebeurt er iets anders? Weet je of dat ook zo gaat als je een andere telefoon op de modem aansluit?

Zou je jouw forumprofiel ook volledig in kunnen vullen, zodat we met je mee kunnen kijken? Ik hoor het graag van je.

Reputatie 7

We hebben geen reactie van je gezien @jasper61. Werkt de telefoon weer? Als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden.

Ik had telefonisch contact opgenomen met de kpn , die hebben alles gereset en toen werkte hij weer