Beantwoord

Telefoon gaat direct naar voicemail

  • 3 October 2020
  • 4 reacties
  • 91 keer bekeken

Hallo Marcia, ik heb het zelfde probleem als @Fraters66, mensen die mij bellen als ik in gesprek ben, gelijk doorgeschakeld worden naar de voicemail, daardoor heb ik 2 afspraken gemist.

ik werd er een half jaar geleden op geattendeerd, dit is erg lastig na een gesprek bel ik dan voicemail om te kijken of er een gesprek is geweest.

kan er bij mij ook een aanpassing worden doorgevoerd?

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 16 October 2020, 13:48

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Bedankt voor je bericht @Liza74. Dat is wel lastig natuurlijk als je daardoor afspraken mist en nu elke keer dan maar de voicemail belt. Als je jouw profiel invult, pas ik het voor je aan.

Jeroen,  misschien heb ik een bericht gemist, en ik weet niet waar ik dat kan lezen of opzoeken, maar ik heb nog steeds dezelfde klacht  als 13 dagen geleden dus als ik in gesprek ben en ik wordt gebeld het gesprek door geschakeld wordt naar Voicemail, erg lastig.

Liza74

Reputatie 7
Badge +19

Mijn oprechte excuses. Hier was iets goed fout gegaan. Dank voor je bericht. Ik heb het nogmaals voor je aangepast. Voortaan als jij in gesprek bent, dan hoort iemand anders die jou dan belt een ingesprektoon in plaats dat hij/zij doorgaat naar de voicemail.

dank je wel Jeroen voor je hulp

Liza74