Beantwoord

Telefoon log op KPN Box 12

  • 19 October 2023
  • 7 reacties
  • 100 keer bekeken

Reputatie 1

Op de Experia kon ik een log openen waarin werd bijgehouden: in- en uitgaande telefoonverbindingen (of pogingen) met nummer, tijd en duratie. Is die mogelijkheid er ook op de Box 12?

icon

Beste antwoord door RBxx 23 October 2023, 21:47

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @robin103, heb jij de ‘oude’ software op je Box 12? Of ben je al over op de nieuwe software de we op alle modems uit gaan rollen?

Waar je een log kunt openen met de oude software weet ik eerlijk gezegd niet, ik heb zelf geen Box 12 en de collega's van het forum die er wel 1 hebben maken al gebruik van de nieuwe software en kunnen dus niet even spieken in hun eigen modem. 🤔

Bij de nieuwe software heb je de optie ‘belgeschiedenis’ bij het tabje van telefonie. 

Reputatie 7
Badge +21

Bij de “oude” software klik je voor het log op het hieronder rood omrande blokje 😉

 

Reputatie 1

de box 12 heb ik sinds 29 juni

op 192.168.2.254/.../mybox/deviceInfo/deviceInfo staat: Software Version: SGEJ1000060E

hoe kan ik upgraden?

Reputatie 1

verdere info:

Hardware Version    1.0
GUI Version        5.48.11

Reputatie 7
Badge +20

De upgrade wordt in verschillende batches uitgerold @robin103, die van jou zal vanzelf aan de beurt komen 🙂

Lukt het je nu om de log te vinden als je op het blokje van ‘Line1’ klikt zoals je kunt zien in de screenshot van @RBxx?

Reputatie 1

@RBxx bedankt voor het screenprintje. ik zat te klikken op “Voice Ports”. Maar “Line1” geeft de lijst die ik zocht!

bedankt voor de oplossing!

Reputatie 7
Badge +20

Helemaal super @robin103 😊