Beantwoord

Telefoonnummers buiten gebruik gesteld. Graag weer activeren.

  • 16 October 2021
  • 4 reacties
  • 114 keer bekeken

Reputatie 4
Badge +3

Onze twee vaste telefoonnummers zijn om onduidelijke reden buiten gebruik gesteld.

Als een beller het nummer kiest, is het niet in gebruik. De Experiabox geeft een vreemde toon in plaats van de kiestoon. Graag zou ik deze twee telefoonnummers laten heractiveren zodat deze weer te kiezen en evt. te porteren dmv nummerbehoud bij een andere aanbieder zijn.

 

Benodigde gegevens zijn beschikbaar in het profiel.

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 18 October 2021, 13:20

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @Digitimes 

 

Heeft je modem soms pas een update gehad of is je verbinding van Telfort naar KPN overgezet?

Het gebeurt dan wel vaker dat de telefooninstellingen de 1ste keer niet goed geladen worden.

Als je dan een factory reset uitvoert van de Experiabox werkt het vaak weer.

Voor de verschillende type modems kan je hier vinden hoe je zo'n reset uitvoert: https://www.kpn.com/service/televisie/installeren/interactieve-tv/handleidingen.htm#!/devices/all/modems

Reputatie 4
Badge +3

@GeSp Dank voor het antwoord. Het betreft hier een aansluiting met een oudere abonnementsvorm van KPN zelf. Een volledige reset is inmiddels meermaals uitgevoerd, dit heeft geen positief effect gehad.

Reputatie 7
Badge +18

@Digitimes

Jammer dat de reset niet gewerkt heeft.

Dan maar even wachten op een moderator of als het meer haast heeft kan je bellen met de klantenservice op 0800-0402

Reputatie 7
Badge +30

Hoi @Digitimes, vervelend dat je nummers het niet meer doen. Dank dat je het profiel hebt ingevuld. Daarmee zie ik dat de beide nummers vallen onder een Alles-in-1 abonnement. Dit abonnement is op het moment geblokkeerd wegens betalingsachterstand. Je hebt hier vorige maand brieven over gekregen. Daarin wordt aangegeven hoeveel de achterstand is, hoe je het kunt betalen en voor wanneer dit gedaan moest zijn. Die betaaltermijn is helaas niet gehaald, waardoor je per begin oktober geblokkeerd bent. Je kunt weer heraangesloten worden zodra je het openstaande bedrag + €25 heraansluitkosten hebt betaald. Dat gaat het snelst door middel van internetbankieren via www.kpn.com/ikbetaalnu. Zodra de betaling verwerkt is (dit kun je in je MijnKPN zien) gaan wij aan de slag met heraansluiten.