Beantwoord

Tussentijds verbruik inzien

  • 1 February 2020
  • 19 reacties
  • 989 keer bekeken

Reputatie 2
Badge

Waar kan ik zien hoeveel minuten ik gebeld heb en op mijn vaste telefoon lijn , ik kan het nergens vinden.

Men moet toch kunnen zien hoeveel ik heb gebeld en wat de kosten zijn, ik wil toch weten elke keer hoeveel het kost en met wie ik gesproken heb of dat i iemand mij heeft gebeld

icon

Beste antwoord door PeterG 1 February 2020, 17:26

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

19 reacties

Reputatie 7
Badge +28

@Davith

Elke maand verschijnt er een factuur. Hierop staat een overzicht van de door jou gepleegde uitgaande telefoontjes. Compleet met tijdstip, duur en (delen van) telefoonnummers.

Inkomende gesprekken worden niet geregistreerd op jouw factuur. 
 

Je ontvangt de factuur per e-mail. De facturen van de laatste 6 maanden kun je ook terugvinden in Mijn KPN. 

Reputatie 7

Op pagina 2 van jouw factuur wordt het verbruik toch vermeld of zie ik dat verkeerd?

Reputatie 2
Badge

Ja dat weet ik , maar als ik wil weten vandaag hoeveel ik gisteren heb gebeld en hoeveel dat kost per min/sec  kan ik nergens vinden  dus eigenlijk alleen per maand op mijn factuur ?lijkt mij niet echt overzichtelijk

Reputatie 7
Badge +28

Nee, het is inderdaad niet ergens actueel online terug te vinden. 

Reputatie 2
Badge

Dat ik jammer want zo kan men het een beetje in de gaten houden dat het binnen de perken blijft wat bellen betreft, maar wel bedankt voor de snelle reactie

Groet  Davith

Hallo @Davith  en @Noordzee , dat zou in MijnKPN, rubriek thuis, toch moeten kunnen, want ik kan het in MijnTelfort ook precies zien.

 

Reputatie 7
Badge +28

@JanD 

Ik kan het toch echt niet vinden. (Ik heb zelf Vast Bellen bij KPN) Ik heb de laatste dagen hier op het forum de indruk gekregen dat er bij Telfort wat meer mogelijkheden waren. 

 

Reputatie 2
Badge

Ik kan ook niet vinden bij mijn kpn? Maar waarom kan het dan wel bij Telfort dat is nu toch ook kpn?

Hallo @Noordzee , ik kan het nog niet verifiëren, daar de thuis-abo's van Telfort nog omgezet moeten worden naar KPN, maar het leek me min of meer logisch, dat als het bij Telfort kan het zeker bij KPN (de moeder) zou moeten kunnen.

Misschien dat een moderator een antwoord hierop kan geven.

 

Reputatie 7
Badge +28

Nou, dat antwoord kan ik zelf ook wel verzinnen. 

 

Telfort is weliswaar overgenomen door KPN, maar had hele andere systemen en een andere administratie dan KPN. 

Reputatie 2
Badge

Ja laten we hopen op een reactie van de moderator

Ik kan ook niet vinden bij mijn kpn? Maar waarom kan het dan wel bij Telfort dat is nu toch ook kpn?

Hallo @Davith , alléén de mobiele abo's zijn over naar KPN, de thuisabo's volgen nog.

Dus als MijnKPN het al zou ondersteunen zou je het als Telfort-klant (nog) niet kunnen zien.

 

Reputatie 2
Badge

Oké ik ben kpn klant ik zou het graag willen dat men kan zien voor hoeveel ik gisteren heb gebeld op mijn vaste lijn, moet toch makkelijk kunnen als het met de mobiel kan dan hoort het met vast bellen ook te kunnen .

Nu maar hopen dat kpn op het idee komt om dit in te stellen bedankt allen

Oké ik ben kpn klant ik zou het graag willen dat men kan zien voor hoeveel ik gisteren heb gebeld op mijn vaste lijn, moet toch makkelijk kunnen als het met de mobiel kan dan hoort het met vast bellen ook te kunnen .

Nu maar hopen dat kpn op het idee komt om dit in te stellen bedankt allen

Graag gedaan!

Het is niet mogelijk om de kosten tussen 2 facturen te zien.

Maar heb je een mobiel abonnement? Dan zit daar een bundel op en is dat zeker goedkoper (namelijk € 0 zolang je bundel nog niet op is) dan vast bellen. Mijn vaste lijn is nóóit meer een uitgaande lijn. Al jaren niet meer.

Vast bellen binnen Nederland

€ 0,14 per minuut* + starttarief per gesprek € 0,14.

Naar buitenland in de E.U.:
starttarief € 0,14 en € 0,23 per minuut*

*kosten worden per seconde gerekend. dus 14/60 danwel 23/60

Reputatie 2
Badge

Ja oké dat had ik al door maar vaste lijn moet men ook kunnen bekijken , zodat men weet (tussen de facturen) wat men beld dus ik hoop dat kpn dit ook gaat regelen bij sommige providers is het al zo dus het lijkt mij niet zo moeilijk, maar al het andere wat je zegt is verder niet relevant  dat weet iedereen die een abbo neemt voor vaste telefoon.

Men hoort gewoon tussendoor kunnen zien wat het gebruik is om de kosten niet hoger te maken lijkt me logisch. 

Groetjes

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Davith, welkom! Het klopt helemaal wat Noordzee en PeterG aangeven. Het is bij KPN niet mogelijk om de belkosten tussentijds te zien. Ik zal intern doorgeven dat deze wens er is, maar verwacht niet dat dit op korte termijn gaat veranderen helaas!

Reputatie 7
Badge +7

Inderdaad jammer dat het nu niet meer gaat, echter in het verleden kon je wel via ‘mijnKPN’ e.e.a. opvragen….

Jammer bij telfort kon je je verbruik elke dag inzien. Bij kpn niet