Vraag

Vast bellen aanvragen lukt niet.

  • 29 September 2021
  • 11 reacties
  • 112 keer bekeken

Ik ben al een kwartier bezig om online een vaste telefonie aan mijn bestaande abonnement toe te voegen.  Elke keer kom ik weer uit bij Mijn KPN maar daar zie ik geen optie om iets toe te voegen.

Elke keer moet ik mijn abonnement aan mijn account koppelen maar als ik dat doe krijg ik weer het beeld te zien met rechts een overzicht van mijn facturen en links bewegende, horizontale streepjes.

Heeft iemand enig idee hoe ik vast bellen kan bestellen zonder eerst door die klote wachtrij van de klantenservice te moeten?


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Charlot75 ,

Nu even niet, maar morgen vanaf 8.00 kan ik jou de chat aanbevelen. Daar is de wachttijd vaak veel korter of zelfs nihil. 
 

 

De chat bereik je via :

https://www.kpn.com/service.htm
 

Kies een onderwerp.

Tik dan op  : Ik heb een andere vraag 

(en dan helemaal naar beneden scrollen) 

 

Via de chat lukt het ook niet om zelf vaste telefonie aan te vragen. Als ik inlog en naar Mijn KPN ga blijf ik het scherm krijgen met de horizontale grijze strepen.

Bellen met de klantenservice ging gelukkig heel snel en binnen een kwartier was het geregeld. Het probleem met Mijn KPN is helaas nog niet opgelost.

Reputatie 7
Badge +28

Ok @Charlot75 ,

Fijn dat de aanvraag voor vaste telefonie inmiddels gelukt is. 
 

Wat betreft Mijn KPN:,

Probeer eens de cookies en browsegeschiedenis te wissen op jouw computer. Daarna werkt Mijn KPN vaak wel weer goed. 

Reputatie 7
Badge +24

Hi @Charlot75, welkom hier. 

Fijn dat het bestellen nu gelukt is. 

Ok @Charlot75 ,

Wat betreft Mijn KPN:,

Probeer eens de cookies en browsegeschiedenis te wissen op jouw computer. Daarna werkt Mijn KPN vaak wel weer goed. 

Heb je dit al geprobeerd? En lukt het inloggen van de Mijn KPN app op je telefoon wel? 

Inmiddels het ik de geschiedenis en cookies gewist maar het probleem blijft,

Het overzicht in Mijn KPN geeft nog steeds grijze strepen en een product toevoegen lukt ook niet. Daarvoor moet ik eerst mijn account aan mijn abonnement koppelen, dit lukt wel maar dan krijg ik weer het overzicht te zien met de grijze streepjes. Voor nu is het geen probleem want ik hoef niks toe te voegen.

 

Reputatie 7
Badge +24

Wat vreemd dit. Welke browser gebruik je nu? En werkt een andere wel? 

Zou je hier ook een screenshot willen plaatsen? 

Ik gebruik chrome maar in een andere browser heb ik hetzelfde probleem. 

 

 

 

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Charlot75 , heb je al eens  “Producten” geselecteerd? Werkt dat? Dan zou je een ander scherm moeten krijgen waar je het Thuis product kan openen.

Ja, in producten kan ik wel het overzicht zien maar een product toevoegen lukt niet. Maar dat is ook niet nodig dus voor nu is het geen probleem.

Reputatie 7
Badge +21

Maar wat wilde je dan toevoegen? Je kan alleen het product Thuis of Mobiel toevoegen.
Als het je gaat om Vast bellen, dat is onderdeel van het product Thuis. Daar vind je de instellingen.

Reputatie 7
Badge +24

Ja, in producten kan ik wel het overzicht zien maar een product toevoegen lukt niet. Maar dat is ook niet nodig dus voor nu is het geen probleem.

Jij zit op mobiel zo te zien. Werkt het op een laptop of pc wel?