Beantwoord

Vast bellen opzeggen lukt niet?

  • 16 July 2020
  • 8 reacties
  • 165 keer bekeken

Hallo,

 

Omdat wij ons vast nummer niet meer gebruiken, willen we deze graag opzeggen. Ik kan dit alleen niet wijzigen binnen mijn profiel.

Admin: eigen topic aangemaakt voor vraag

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 22 July 2020, 21:54

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Welk abonnement heeft u?

Factuur 2de blad, wat staat daar bij u?

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Markvd, net als @Nick83 ben ik in de eerste plaats erg benieuwd naar het type abonnement dat jullie hebben voor de vaste telefoon. Bellen jullie met een analoge lijn en hebben jullie dit gescheiden van de internet verbinding? Of is jullie toestel aangesloten op het KPN internet modem?

Als het laatste het geval is, kan het zijn dat jullie een wat ouder abonnement hebben waar het vaste nummer nog -gratis- onderdeel uitmaakt van het totaalpakket, verwijderen van het telefonie gedeelte lukt dan niet zonder het volledige abonnement om te zetten naar een nieuwe KPN Hussel variant. Het telefoonnummer kost dan echter ook niks extra's.

Als het vaste nummer nu als betaalde extra optie aanstaat, zouden jullie hem wel moeten kunnen verwijderen en is het gek dat dit niet lukt. Zou je in dat geval je naam, postcode, huisnummer, klantnummer, 06-nummer en de laatste 3 cijfers van het bankrekeningnummer (ter verificatie) achter willen laten in je profiel? De laatste 3 cijfers van jouw bankrekeningnummer kan je kwijt in het “Persoonlijke opmerkingen” veldje. Als je dit hebt ingevuld hoor ik het graag, zodat ik het vaste nummer vanaf mijn kant uit kan zetten :slight_smile:

Heb je een abonnement (beginnend) met de naam Alles in één dan kan het niet verwijderd. Je moet dan je abonnement vernieuwen naar het nieuwe Hussel abonnement.

Heb je zelfs nog een héél oud abonnement Brons, Zilver of Goud dan geldt bovenstaande ook.

Wil je je abonnement niet wijzigen (nieuwe kan zelfs ietsje duurder uitvallen ook al laat je telefoon weg, maar houdt je je overige opties [o.a. opnemen, zenderpakketten]) dan is de eenvoudigste wijze om vaste telefoon te verwijderen dit LETTERLIJK te doen (het toestel uitpluggen dus). Maar ‘m aangesloten laten uitsluitend als binnenkomende lijn kost natuurlijk ook niks. Want bij bovenstaande abo-vormen worden alleen gesprekskosten in rekening gebracht voor vaste telefoon :wink: .

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Markvd, ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen verdere hulp nodig hebt. Anders hoor ik het graag!

Goedemiddag,

 

Vorig jaar een telefoonaansluiting geregeld voor mijn schoonouders die verhuisden naar een zorginstelling. Dit ging erg makkelijk. 

Ze kunnen het nu niet meer gebruiken om persoonlijke omstandigheden.

Nu wilde ik het voor ze opzeggen en nu wordt er erg moeilijk gedaan , allerlei persoonlijke papieren die ik moet overhandigen in een pdf bericht . Een andere mogelijkheid is er niet volgens de persoon aan de telefoon.

Waarom zo moeilijk doen .

 

 

 

 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Peet2022, mijn excuus voor de late reactie, we hebben je bericht even over het hoofd gezien 😬 Is het in tussentijd wel gelukt om het abonnement opgezegd te krijgen?

Gelukkig is het inmiddels gelukt !

Reputatie 7
Badge +20

Ah heel fijn @Peet2022, bedankt dat je het nog even laat weten!