Beantwoord

Vast bellen gewijzigd en sindsdien verkeerd bedrag in rekening gebracht

  • 2 August 2020
  • 4 reacties
  • 64 keer bekeken

goeden na middag ik heb mijn vast bellen veranderd maar helaas wordt het het verkeerde bedrag  in rekening gebracht  zou graag hebben dat je het nakijkt en aan past  ik heb vast bellen   eerst het bedrag 16,50 om gezet naar  9,99 euro   ik weet niet  wat er bij kpn aan de hand is maar is een grote rotzooi  en ik denk dat ik op zoek ga naar een andere provider  als het zo moet   waar blijven de service van KPN die zijn ver zoek

 

Admin: titel aangevuld i.v.m. volledigheid

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 11 August 2020, 13:29

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7

Hoi @bogus211, ik begrijp dat je iets hebt gewijzigd voor de telefonie en dat daarna een verkeerd bedrag in rekening is gebracht? Wat is er precies in rekening gebracht? Is dat bijvoorbeeld het oude bedrag geweest, kort na de wijziging? Het kan zijn dat de factuur al was aangemaakt op het moment dat je de wijziging deed, waardoor dat elkaar gemist heeft. Als dat het geval is wordt dat automatisch aangepast op de volgende factuur.

Of dat het ook echt is weet ik niet, ik heb nog geen gegevens van je dus ik moet gissen. Als je jouw forumprofiel volledig invult kan ik met je meekijken. Geef je daarna hieronder een seintje zodat ik weet dat ik mee kan kijken?

Reputatie 7

Ik heb helaas geen reactie meer van je gezien @bogus211, en op je profiel zie ik de gegevens ook nog niet staan. Als ik nog met je mee kan kijken hoor ik het graag nog van je.

goeden middag  Jasper om welke gegevens gaat het over de laatste afrekening

Reputatie 7

Jouw adresgegevens en dergelijke, zodat ik het abonnement kan vinden waar je het over hebt :slight_smile: Die kan je zoals gezegd invullen op je forumprofiel.