Beste KPN.
op 3 oktober 2020 heb ik telefonisch via het nummer 0800- 0402 mijn vaste nummer opgezegd. het zou direct in orde gemaakt worden, en ik zou via email een bevestiging krijgen. We zijn nu 11 dagen verder, en er is dus nog niks gebeurd. Het is weer hetzelfde liedje. Een paar jaar geleden heb ik m'n KPN-internetverbinding (overigens op een ander adres) opgezegd, maar nog vele maanden bleef het geld van m'n rekening afgeschreven te worden. Iedere keer liet ik het storneren. Gelukkig kon ik bewijzen aan de hand van m'n telefoonrekeningen, dat ik toch echt met de KPN gebeld had, en opgezegd had. Tip voor andere klanten: neem zelf ook het gesprek op, en vraag aan je buren of zij getuige willen zijn van je telefoongesprek. Want anders wordt het een moeilijke zaak. Ik denk dat ik helemaal maar overstap. Hartelijke groeten aan de KPN, Cor Hendriks
Beste antwoord door Thomas van KPN
Bekijk origineel