Vraag

vaste lijn heeft in-gesprek toon (na glasvezel overzetting?)

  • 22 March 2021
  • 3 reacties
  • 226 keer bekeken

Ik heb vorige maand mijn adsl over laten zetten naar glasvezel. Toen heb ik op verzoek getest: internet en TV werkte prima. Nu komen we er achter dat de vaste telefoon een in-gesprek toon geeft. Die hoor ik als ik zelf wil bellen maar ook degenen die mij willen bellen.

De instellingen van het V10 modem zijn al tijden niet veranderd. Wat nu? 

Update: Het aanmelden van een storing eindigde met de opmerking dat mijn gegevens niet konden worden opgehaald. Een uur lang. Toen heb ik deze vraag op het forum aangemaakt. Toch nog weer een keer gedaan. En nu lukte het blijkbaar wel om gegevens op te halen. Maar er was niets aan de hand volgens de tool… Nu blijkt a. in mijn modem zie ik dat mijn nr. opeens wél geregistreerd is als VOIP (in tegenstelling tot voorheen). En b. ik kan bellen…. Vraag me niet hoe het kan, maar het werkt allemaal.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Fijn dat het weer werkt:grinning: . (maar geen idee waarom je dit topic dan aangemaakt hebt….:confused: )

ik had het topic al aangemaakt. Maar ik kon nadien het topic niet meer verwijderen.

Reputatie 7
Badge +10

Goedemiddag @MatthijsStruik, goed om te lezen dat het inmiddels weer werkt. :blush: