Beantwoord

Vaste Lijn werkt niet meer

  • 7 September 2023
  • 3 reacties
  • 100 keer bekeken

Ik heb vandaag mijn mobiele telefoon aangesloten op de WiFi van mijn server.

Het valt mij nu op dat de vaste telefoonlijn helemaal niet meer werkt, geen kiestoon, niets!

icon

Beste antwoord door Coco Petalo 11 September 2023, 15:31

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Als je de VoIP gegevens hebt gebruikt dan klopt dat. De sip server in het modem kan dan niet gebruikt, dus doen de phone poorten het niet meer.

Bedoel je echter gewoon Vowifi, met je 06 nummer over de wifi verbinding bellen, dan zou de vaste telefoon via de phone poort van het modem nog gebruikt moeten kunnen worden. 

Beste Peter,

Bedankt voor je reaktie! Via het servicenummer van KPN kwam ik ook niet verder met alles doormeten enzo en ze wilde ten einde raad al een monteur langs sturen…

Maar ik had zelf de indruk dat het aan de Experia Box V9 zou kunnen liggen.

En inderdaad, na ontvangst en installatie van de nieuwe Experia Box V10 werkte alles gelukking weer in optima forma. Groeten van Coco P.

Haha, hier heeft de v9 nog geen maand gestaan toen het vaste nummer al uitviel @Coco Petalo . Was voor v8 waarop het ook al weg was. 

Ik merk dat echter nauwelijks want vaste nummer staat hier doorgeschakeld naar mobiel bij “in gesprek”, maar ook “bij onbereikbaar”. Zelf bel ik er vrijwel nooit mee. Tenzij ik ff niet weet waar de mobiel ligt.

Hier nu al weer enkele jaren (4 ?) de v10 die uiterst stabiel is. Laatste jaar via glasvezel, daarvoor dsl.