Beantwoord

Vaste telefonie via Fritz!box 7369

  • 24 May 2020
  • 2 reacties
  • 86 keer bekeken

Hallo, afgelopen nacht heeft mijn KPN Experia box type H220 de geest gegeven. Vanochtend geen internet en tv, alle lampjes op de modem waren uit. Modem een reset gegeven, andere stopcontacten geprobeerd maar alle lampjes blijven uit ongeacht wat ik doe. Nu had ik nog een oude Fritz!box liggen die iemand ooit bij het grofvuil hier gedumpt had. Internet en tv werken, maar telefonie krijg ik met geen mogelijkheid voor elkaar. Heb nog wel een hele oude ARV PSTN Experia box liggen, maar denk niet dat die veel meer kan betekenen dan de Fritz!box. 

Kan iemand mij helpen bij de instellingen, of wordt het toch echt tijd voor een nieuwe Experia box?

icon

Beste antwoord door Mathieu 1976 24 May 2020, 17:11

Bekijk origineel

2 reacties

Heb je al SIP login gegevens ?

Anders:  https://service.kpn.com/v2/#/voip-credentials

Ja, heb alles nogmaals gecontroleerd. Wat bleek? Er zat een spatie voor de naam van de provider. Had die van de website geknipt en geplakt. Na verwijderen van die spatie registreerde de telefoon direct in mijn modem en kan ik ook weer bellen en gebeld worden. Heb dat net via mijn mobiel getest. Scheelt weer wachten op een KPN modem.

Ook een goede tip voor iedereen die een eigen gekochte modem gaat gebruiken en installeren. Alles goed nakijken op schrijffouten en eventuele spaties.

Reageer