Beantwoord

Vaste telefonie werkt helemaal niet meer

  • 6 September 2021
  • 4 reacties
  • 107 keer bekeken

Badge

Wij hebben momenteel hetzelfde probleem. Mensen proberen ons te bellen maar krijgen continue in gesprek toon. Ook uitbellen gaat niet. Bovenstaande oplossingen geprobeerd maar helaas zonder resultaat.

Internet en tv werkt wel.

 

Admin: nieuw topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Land1961 7 September 2021, 13:23

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Ojee @Land1961, niet zo handig :slight_frown:

Je geeft aan dat je de oplossing in bovenstaand topic al hebt geprobeerd, dat gaat dan om het modem stroomloos maken, de telefoon even loskoppelen en de andere telefooningang van het modem proberen? Of heb je meer of minder dan dat gedaan? Hoor het graag!

Zou je ook je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag het naast je persoons- en adresgegevens ook het nummer waar het om gaat noteren, dit kan in het opmerkingenveld onderaan. Dan kijk ik even met je mee :slight_smile:

 

Badge

Hoi Maja,

 

Zojuist nogmaals modem 10 minuten stroomloos gemaakt en telefoon losgekoppeld. (Andere telefooningang gaat niet, poort is ook bezet).

Kreeg in eerste instantie bij het bellen naar: “Dit nummer is niet in gebruik". Tijdens het typen van dit bericht kreeg ik een melding van KPN dat het netwerk is verbeterd in de buurt dus nogmaals geprobeerd en zowel bellen naar als bellen met dit nummer lukt weer.

Probleem lijkt dus opgelost. Al is het wel vreemd dat het niet bereikbaar zijn al minstens van afgelopen vrijdag dateert. Omdat ook zowel het internet als de tv af en toe vastloopt vraag ik me toch af of de mediabox wel helemaal naar behoren functioneert.

 

Reputatie 7
Badge +20

Zojuist nogmaals modem 10 minuten stroomloos gemaakt en telefoon losgekoppeld. (Andere telefooningang gaat niet, poort is ook bezet).

Tijdens het typen van dit bericht kreeg ik een melding van KPN dat het netwerk is verbeterd in de buurt dus nogmaals geprobeerd en zowel bellen naar als bellen met dit nummer lukt weer.

Goed nieuws! Top dat het weer lukt allemaal :relaxed:

Kreeg in eerste instantie bij het bellen naar: “Dit nummer is niet in gebruik". Tijdens het typen van dit bericht kreeg ik een melding van KPN dat het netwerk is verbeterd in de buurt 

Hmm, het kan zijn dat er werkzaamheden zijn geweest die niet helemaal correct af zijn gerond, waardoor dit probleem is ontstaan en uiteindelijk wel weer op is gelost. Ik heb echter niet de mogelijkheid om na te gaan of dat wellicht het geval is geweest.

Je geeft verder aan dat he internet en tv af en toe ook vastlopen, de kans is aanwezig dat het netwerk verbeterd is juist om die vastlopers te voorkomen.

Zullen we afspreken dat je het de komende tijd even in de gaten houdt en weer aan de bel trekt hier als je merkt dat de verbinding weer moeilijk gaat doen?

Badge

Prima, we houden het in de gaten en melden ons uiteraard als er weer problemen zijn.