Beantwoord

Vaste telefoon aanvragen

  • 5 January 2021
  • 3 reacties
  • 82 keer bekeken

Reputatie 1

Graag wil ik een vaste telefoon thuis aansluiten. Ik heb nu internet en tv en in mijn kpn kan ik bij extra opties geen vaste telefoon toevoegen. Is er een manier om dit online te regelen of moet ik de klantenservice hiervoor bellen?

icon

Beste antwoord door Noordzee 5 January 2021, 16:22

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Damming ,

Je kunt als bestaande klant via MijnKPN eenvoudig overstappen naar KPN Hussel Thuis. Want in KPN Hussel heb je de mogelijkheid om Vast Bellen erbij te nemen. 

 

Lukt het overstappen niet online via Mijn KPN? 

KPN is hiervoor ook gewoon bereikbaar per telefoon : 0800 - 0402. 

Spreek in : Ik wil een medewerker spreken.

Bij te grote drukte heb je met de chat een alternatief.  

De chat bereik je via :

https://www.kpn.com/service.htm
Kies een onderwerp.

Tik dan op  : Ik heb een andere vraag 

(en dan helemaal naar beneden scrollen) 

 

Zo werkt het huidige KPN Hussel : 

TV & Entertainment

Bij je Hussel Thuis abonnement kies je zelf of, en hoeveel tv’s je wil aansluiten. Kies bijvoorbeeld voor 0, 1 of 2 tv’s en kies zelf of je deze tv’s wil upgraden naar 4K of niet. Daarnaast bepaal je zelf of je Netflix, Spotify (Family), FOX Sports, Films en Series, Videoland of een van de andere tv pakketten of OTT (Over-The-Top) diensten wil afnemen. Combineer je Hussel Thuis en Hussel Mobiel? Dan krijg je ook nog eens 5 euro korting op 1 van de onderstaande entertainmentpakketten!
  

Reputatie 1

Hallo Noordzee,

Bedankt voor de uitgebreide uitleg. Ik zie in mijn KPN staan dat ik al KPN hussel  heb. Als ik bij extra opties vaste telefoon toevoegen kies dan krijg ik de melding:

 

Neem contact op met de klantenservice voor het behouden of wijzigen van vaste telefoonnummers op 0800-0402 (24/7, gratis bereikbaar).

Vanwege de drukte van de week heb ik opgehangen maar ik zal het nog een keer proberen. De chat is inderdaad ook een idee.

Groetjes Axel

Reputatie 1

Het is binnen 5 minuten geregeld via de chat!