Beantwoord

Vaste telefoon doorschakelen

  • 29 January 2020
  • 4 reacties
  • 110 keer bekeken

Als ik mijn vaste telefoon wil doorschakelen moet ik *21* intikken en dan het mobiele nummer.

Als ik *21* intik krijg ik te horen dat het nummer niet bekend is. Welk nummer moet ik dan intikken om mijn vaste telefoon door te schakelen?

 

Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door PeterG 31 January 2020, 17:22

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @witje70 welkom hier. 

Ik lees dat het niet lukt om jouw vaste lijn door te schakelen door te bellen. Zou je het via de andere manier willen proberen? Via Mijn KPN. Lukt het dan wel?

Wel raar dat ster21 het niet doet. Je moet wel in 1 X alles intoetsen: *21*0623456789# !
ipv dit fictieve 06 nummer uiteraard je eigen gebruiken. En het hekje niet vergeten a.h. eind.

Ikzelf gebruik *61*nummer# om door te schakelen. Voordeel is dat de telefoon thuis eerst nog 20 sec. overgaat; kan dan thuis ook nog opgenomen. Nog een voordeel is dat dat ook in te stellen is via MijnKPN (indien je telefoon + internet afneemt). En je ook nog kunt instellen hoe lang ie thuis moet overgaan: 1 X tot 10 X.

ster21 kan alleen thuis v.a. het toestel aan en uitgezet worden.

ster61 schakelt door bij niet opnemen maar óók bij in gesprek/bezet van de huistelefoon.

Beste PeterG,

Hartelijk dank voor je gouden tip. Jouw regel 1 was de oplossing. Alles in één keer intikken.

Beste Bart_Z

Via mijn KPN werkte het wel maar vond ik erg omslachtig.

 

Reputatie 7
Badge +20

Dat mag natuurlijk. In ieder geval is het nu gelukt. Dat is helemaal top. 

Mocht je zo nog verder vragen krijgen, dan horen wij dat graag.