We hebben modem en de telefoon beide gereset, maar zonder succes. Ook ben ik het stappenplan van KPN al langsgegaan en daar blijf ik steken bij het kiezen van een andere poort.
Beste antwoord door Uitert
Bekijk origineelWe hebben modem en de telefoon beide gereset, maar zonder succes. Ook ben ik het stappenplan van KPN al langsgegaan en daar blijf ik steken bij het kiezen van een andere poort.
Beste antwoord door Uitert
Bekijk origineelHoi
Wat hinderlijk. Ik wil graag je lijn doormeten. Kun jij je profiel aanvullen en mij hier dan een seintje geven?
(voor de snelste hulp kun je het beste bellen met 0800 0402)
We hebben vanmorgen nogmaals de modem gerest en de telefoon doet het weer :)
Nadat door een KPN robot onze modem is gereset op afstand omdat we wifistoring hadden is nu dat probleem opgelost maar heeft onze vaste telefoon geen verbinding, niet bellen en niet gebeld worden. Heb alles aan en uit gezet, stekkers eruit gehaald en weer verbonden, niets helpt ! Help!!
Hoi
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.