Beantwoord

Vaste telefoon Gigaset A415 lijkt steeds in gesprek te zijn.

  • 2 November 2020
  • 5 reacties
  • 1048 keer bekeken

Reputatie 1

Heb al van alles aan en uit gezet, alleen de Experiabox V10 nog niet gereset omdat dat niet met een schakelaartje is maar met een pennetje moet.

Via de Website is bekeken of er een regiostoring is en is mijn Verbinding en Experiabox gecheckt,

Daarna kreeg ik het advies om naar de KPN winkel te gaan, maar dat lijkt me een beetje raar eerlijk gezegd.

Wat kan er nog meer een oorzaak zijn??? en nog belangrijker, hoe verhelp ik het probleem.

icon

Beste antwoord door maitresse 2 November 2020, 14:44

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Het kan diverse oorzaken hebben.

1: Kun je ook niet zelf bellen met het toestel?
2: Om het toestel uit te sluiten of juist niet: haar de verbinding naar de Experiabox eens eraf en bel met je mobiel je vaste nummer (zonder dat de Gigaset dus is verbonden). Wat hoor je: ingsprektoon of overgangstoon?
3: Welk type Experiabox heb je?

Reputatie 1

Ik heb een Experia A415 en een Experiabox V10.

Heb zojuist de stekker van de lijnaansluiting op de Experiabox eruit getrokken en als ik dan met mijn mobiel bel krijg ik de voicemail van mijn mobiel.

Reputatie 1

Sorry het is natuurlijk Gigaset A415

Reputatie 1

Ik heb de lijnaansluiting nog eens van lijn 1 naar lijn 2 gewisseld en nu werkt alles weer. Rara wat was de oorzaak.

de stekker van de lijnaansluiting op de Experiabox eruit getrokken

Ik bedoelde dus eigenlijk de stekker van de telefoon (basisstation) uit de Phone poort van de Experiabox. Als je de DSL v.d. Experia eruit trekt is je hééle aansluiting niet beschikbaar en krijgt een beller direct voicemail v.d. vaste lijn.

Maarja, het hoeft niet meer…. want het werkt nu.