Beantwoord

vaste telefoon ontkoppeld maar wel nummers op mijn factuur.

  • 4 November 2020
  • 4 reacties
  • 68 keer bekeken

Ik vraag me af hoe het mogelijk is, dat ik op mijn factuur drie gebelde nummers zie terwijl ik al bijna een jaar lang mijn vaste toestel niet meer heb aangesloten.

Hoe is dit mogelijk.

icon

Beste antwoord door Anonymous 11 November 2020, 22:51

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @Tonnywiegers, welkom op ons forum.

Ik kan me heel goed voorstellen dat je daar graag meer duidelijkheid over wilt. Is het nummer dat je op de factuur ziet toevallig 1233? Dit krijg je op de factuur te zien wanneer iemand jouw nummer heeft geprobeerd te bellen, maar jou niet te pakken kreeg en vervolgens doorverbonden werd naar de voicemail.

Als het om een ander telefoonnummer gaat, dan kijk ik graag even met je mee. Kun je dan je profiel aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? Geef hier even een seintje wanneer je dit gedaan hebt, dan kan ik je verder helpen.

Hallo, 

het klopt dat dit 1233 nummers zijn.

Kan deze voicemail doorschakelen gestopt worden. Nu denken mensen misschien dat ik deze afluister en dat ga ik niet doen.

Mijn profiel heeft postcode en huisnummer al vanaf begin erin staan, leeftijd is niet belangrijk en klantnummer moet bij jullie bekend zijn.

Btw, tot nu toe niet gebruiksvriendelijke app en lastig om jullie rechtstreeks te benaderen. Dit houd mij tegen om mijn mobiel over te zetten naar KPN.

 

Groeten, Tonny

Reputatie 7
Badge +17

Je kunt de voicemail van jouw vaste telefoon uitschakelen door de hoorn op te nemen en #61# te toetsen. Je kunt daarna meteen de hoorn weer neerleggen. Je moet hiervoor jouw telefoontoestel wel eerst weer aansluiten. Je kunt het ook laten voor wat het is.

Je kunt ons overigens tussen 8.00 en 22.00 uur bereiken op ons gratis telefoonnummer 0800 0402. Ook kan je via onze service pagina een chat starten. Dit doe je door een onderwerp te selecteren en vervolgens ‘ik heb een andere vraag of wil direct contact’ aan te klikken. Je krijgt dan de mogelijkheid om een chat te starten met één van mijn collega's.

Hallo @Tonnywiegers , je kunt ook in MijnKPN, thuis, vaste telefoon, instellingen doorschakelen naar 1233 uitzetten.

CC: @Denise_Â