Vaste telefoon ook verhuizen

  • 13 July 2020
  • 7 reacties
  • 876 keer bekeken

We gaan verhuizen, dit heb ik al doorgeven voor internet en tv maar we willen de vaste telefoon en telefoonnummer ook mee nemen/ verhuizen Hoe moet dat? Zijn hier nog kosten aan verbonden, moet ik dit nu weer opnieuw aanvragen?


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Hallo @456ASDcxz , heb je nog een ouderwets telefoon abonnement waarbij de telefoon buiten het modem om is aangesloten op een splitter of sluit je de telefoon rechtstreeks aan op het modem?

Indien het laatste, komt het met de verhuizing van zelf goed, dan het het telefoonabo vanzelf mee.

Indien het eerste moet je daarvoor ook de verhuizing apart doorgeven, of dat wat kost weet ik niet, maar dat hoor je wel als je even belt.

 

Als je internet hebt bij kpn dan is je vaste telefoon onderdeel van dat abonnement. 1 X doorgeven is dan voldoende.

Alleen als je binnen hetzelfde netnummergebied blijft kun je je nummer behouden. Anders krijg je een nieuw nummer.

Hallo @PeterG , mag ik zo vrij zijn het oneens met je te zijn, er bestaan mijns inziens ook nog losse ‘ouderwetse’ analoge telefoonabo's en die moet je toch apart verhuizen?

Of heb ik het nu echt mis?

 

 

Klopt @JanD . Deze klant geeft echter aan internet en tv bij kpn te hebben. Tenminste, dat concludeer ik uit de mededeling dat ie z’n verhuizing daarvoor al had doorgegeven. Want als dát bij Ziggo zat dan meldt je dat toch hier niet?

Hallo @PeterG , maar het feit dat @456ASDcxz , de vaste telefoon apart noemt geeft mij het idee dat hij een analoge telefoonaansluiting heeft. We zullen de reactie van @456ASDcxz  af moeten wachten.

 

Reputatie 7
Badge +24

Hi @456ASDcxz, welkom op het forum. 

Ook ik ben benieuwd of het hier gaat om een losse telefoonlijn of niet. Is het inmiddels gelukt met de verhuizing?

Ik kijk dit ook graag voor je na. Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

Reputatie 7
Badge +24

Ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen. 
Â