Beantwoord

Vaste telefoon rekening overzetten naar automatische incasso.

  • 17 February 2021
  • 5 reacties
  • 145 keer bekeken

Ik heb 3 maanden geleden gebeld over de rekening van mijn vaste telefoon, die zou ik graag overzetten naar automatische incasso, dit leek niet te lukken, maar er werd wel gezegd dat ik wel erg weinig betaalde voor mijn internet, sinds dit gesprek wordt er zomaar 40 euro per maand van mijn rekening gehaald zonder toestemming of wat dan ook en dit kan blijkbaar wel automatisch.

Nogmaals gebeld maar ze snappen er niets van en nog steeds geen automatische incasso voor mijn vaste telefoon, beetje schandalig en na 35 jaar Kpn ga ik echt kijken of een ander bedrijf beter met zijn klanten omgaat. 

icon

Beste antwoord door Denise van KPN 22 February 2021, 11:49

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Welkom op ons forum, @ikjel, goed dat je ons gevonden hebt. Ik kan me voorstellen dat je hier vraagtekens bij hebt. Ik kan niets beloven, maar ik kijk graag even met je mee. Zou je je forumprofiel willen aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef je hier een seintje wanneer je jouw profiel hebt ingevuld?

Dat is nu juist het probleem, waardoor het niet lukt als ik inlog staan er alleen gegevens voor mijn mobiele telefoon, er staat niets over mijn vaste telefoon daardoor lukt het ook de medewerkers van Kpn niet om dit te veranderen ik heb een thuisbel abonement, niet op te lossen blijkbaar, vreselijk irritant en heel raar.

 

Reputatie 7
Badge +17

Je hebt dus alleen Vast Bellen, verder geen internet? In dat geval klopt het dat het niet lukt om dit abonnement aan MijnKPN toe te voegen. Deze abonnementen kunnen namelijk niet gekoppeld worden. Een speciale afdeling zou je hier echter wel bij moeten kunnen helpen om dit via automatisch incasso te laten gaan. Je kunt hiervoor toch het beste telefonisch contact met ons opnemen. We zijn bereikbaar op het gratis telefoonnummer 0800 0402. Eventueel kan je ook met ons chatten. Kies op onze servicepagina een onderwerp en klik vervolgens op 'ik heb een andere vraag en wil graag contact hebben'. Je zult daarna een optie zien om een chat te starten.

Heb al 3 keer gebeld maar ze kunnen niet vinden dat ik een abonnement heb, al 30 jaar maar goed, verder heb ik ook gewoon internet via de Kpn.

Reputatie 7
Badge +17

Als je een oude analoge telefoonlijn hebt, dan kun je hiervoor terecht bij een speciale afdeling. De reguliere klantenservice kan dit abonnement verder niet in zien. Ik raad je aan om nogmaals te bellen met 0800 0402 en aan te geven dat je een analoge lijn hebt.