Beantwoord

Vaste telefoonlijn uit abonnement halen

  • 3 September 2020
  • 8 reacties
  • 72 keer bekeken

Hallo @Erik_ ,

 

Ik zit in dezelfde situatie als Karin waar ik 2 euro per maand betaal voor een vaste telefoon lijn maar die kan ik niet verwijderen in de App of MijnKPN-site. Kun je dat ook voor mij regelen dat die van mijn rekening af gaat?

 

Kan ik na de gevraagde wijziging dan nog wel in de app of op MijnKPN nog wel wijzigingen in mijn abonnement doorvoeren (niet dat door het verwijderen van de vaste telefoon lijn ik 12 maanden geen wijzigingen door kan voeren of zo). Ik vraag dit omdat ik ok nog andere (kosten besparende) wijzigingen wil maken (die ik wel lijk te kunnen doen in de App of op de MijnKPN-site).

Met vriendelijke groet,

Arjan

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 4 September 2020, 08:12

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

@SiskoBen 

Zodra een wijziging is doorgevoerd (wat hooguit enkele dagen kan duren als het goed is) kun je weer een volgende wijziging doen.

Reputatie 7
Badge +30

Hallo @SiskoBen, welkom! Normaliter pakken we nieuwe dingen op chronologische volgorde op, maar met zo'n gebruikersnaam moet ik natuurlijk wel reageren 😃 Plus, is dit ook snel te regelen. Zoals Peter al aangeeft, een wijziging als dit verandert niets in je contract. Dus je kunt zodra het voltooid is andere dingen aanpassen.  Ik heb dan ook bij dezen het nummer verwijderd. Wordt vandaag nog verwerkt, en je krijg er per mail een bevestiging van :thumbsup_tone1:

Hallo @SiskoBen, welkom! Normaliter pakken we nieuwe dingen op chronologische volgorde op, maar met zo'n gebruikersnaam moet ik natuurlijk wel reageren 😃 Plus, is dit ook snel te regelen. Zoals Peter al aangeeft, een wijziging als dit verandert niets in je contract. Dus je kunt zodra het voltooid is andere dingen aanpassen.  Ik heb dan ook bij dezen het nummer verwijderd. Wordt vandaag nog verwerkt, en je krijg er per mail een bevestiging van :thumbsup_tone1:

Hallo @Erik_ , Bedankt voor het doorvoeren van de wijzigingen. Ik heb die gebruikersnaam al heel lang in gebruik en jij bent de eerste die er iets over zegt :smiley: . De wijziging is inmiddels zichtbaar in MijnKPN.

Reputatie 7
Badge +30

Ik kon het niet laten om het even te benoemen, als mede-Sisko’er op dit forum :vulcan_tone1:  En mooi dat het ook al in de MijnKPN zichtbaar is. Dan is de verwerking ook al klaar en kun je de andere wijzigingen doen die je van plan bent.

Sisko is zeker iets speciaals?

Sisko is zeker iets speciaals?


Volgens mij captain Sisko uit Star Trek Deep Space Nine

Sisko is zeker iets speciaals?


Volgens mij captain Sisko uit Star Trek Deep Space Nine

inderdaad! Benjamin Sisko :thumbsup_tone3:

Reputatie 7
Badge +30

Yup, die inderdaad. En hij is ook degene die ik hier als avatar gebruik :)