Beantwoord

Vox310 hoe sneltoetsen instellen

  • 6 August 2021
  • 3 reacties
  • 73 keer bekeken

Hoi,

 

Ik wil op een KPN VOX310 sneltoetsen voor diverse vaak gebelde nummers opslaan.

Kan helaas nergens een handleiding vinden hoe ik dit moet doen, 

 

Weet iemand dit toevallig, of nog iemand die een handleiding heeft?

icon

Beste antwoord door Tiender 16 August 2021, 19:09

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Goede vraag, @Tiender. Ik weet dit niet, en heb even zitten kijken tussen de handleidingen die wij op de website hebben staan. Hier de handleidingen voor vaste telefoons in het algemeen, en hier de handleidingen voor quattrovoxen en webvoxen. Maar ik zie op beide pagina's de Vox 310 niet terug.

Wat voor soort toestel is het? Want als ik erop zoek zie ik dingen voorbij komen over dat het een oudere stijl inbouwtoestel zou zijn. Zoals vaak in liften en dergelijke zit. Is dat het ook? Want in dat geval kan wellicht degene die het toestel geplaatst heeft hier bij helpen. 

Mocht het toestel zakelijk zijn aangeschaft bij ons, dan wil ik je eigenlijk aanraden om eens op ons Zakelijk Forum te kijken. Wellicht dat daar iemand nog een handleiding heeft. 

Bedankt voor je reactie.

 

Het is een analoge inbouwtelefoon die op mijn werk in het regelpaneel zit. Is al best oud. We hadden een nieuwere vervanger, maar die is defect gegaan en word niet meer verkocht. Is wel origineel van KPN (we hebben zelfs nog oudere liggen, de vox 300 waar nog ptt op staat)

 

Ik heb even op het zakelijle gedeelte van kpn gekeken en daar de vervanger gevonden voor een vox 310. 

https://www.kpnwebshop.com/telefoontoestellen/vaste-toestellen/producten/300-d-inbouwtelefoon/2?origin=978

Reputatie 7
Badge +30

Ah, top! Goed om te horen én te weten. Maak ik van jouw reactie ook het antwoord :)