Beantwoord

Waarom staat mijn PSTN klantnummer niet op mijn factuur?

  • 17 August 2021
  • 10 reacties
  • 344 keer bekeken

Reputatie 3
Badge +1
  • Slimmerik
  • 188 reacties

Als er niet met Bedragen wordt gerommeld door annulering medewerker en opnieuw de aanvraag wordt ingediend, kun je er weer achteraan hobbelen om het weer tot een recht eind te breien laat staan dat ze dat ze je dubbele aansluitkosten bereken als je meer producten in één bestelling hebt aangevraagd.

Complete chaos bij KPN en ze husselen maar door elkaar heen , ook vandaag weer een simpele correspondentie adres doorgeven op geen enkel manier gelukt.

Wat ook niet het geval is op geen enkele factuur staat een klantnummer vermeld zowel via post als online factuur om je klantnummer te achterhalen moet je maar via omwegen gaan zoeken terwijl het zo simpel kan.

admin: Reactie afgesplitst en eigen topic aangemaakt 

icon

Beste antwoord door PeterG 19 August 2021, 16:29

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Wat ook niet het geval is op geen enkele factuur staat een klantnummer vermeld zowel via post als online factuur om je klantnummer te achterhalen moet je maar via omwegen gaan zoeken terwijl het zo simpel kan.

Je klantnummer staat wel op de factuur. Hieronder rood weggepoetst:

Je abonnementsnummer voor tv staat niet op de factuur. Dat kun je in MijnKPN vinden.

Reputatie 3
Badge +1

Wat ook niet het geval is op geen enkele factuur staat een klantnummer vermeld zowel via post als online factuur om je klantnummer te achterhalen moet je maar via omwegen gaan zoeken terwijl het zo simpel kan.

Je klantnummer staat wel op de factuur. Hieronder rood weggepoetst:

Je abonnementsnummer voor tv staat niet op de factuur. Dat kun je in MijnKPN vinden.

Onbekend deze factuur van KPN  bij mij staat het echt niet vermeld er staat alleen naam en adres  rekening nummer machtiging nummer, factuur datum, en factuur kenmerk is telefoon nummer  met 4 getallen er achter en rekening nummer KPN, maar geen vermelding van klant nummer. voor vaste telefoon 2 maandelijks termijn vaste telefoon lijn.

 

Dit geld ook voor de digitale factuur glasvezel in mijn KPN staat ook geen klantnummer ter vermelding.

 

Reputatie 7
Badge +24

@J.E kunt u daar dan ook een schermafdruk van laten zien?

Reputatie 3
Badge +1

@J.E kunt u daar dan ook een schermafdruk van laten zien?

Hier de afbeelding geen klantnummer vermelding.

*admin: privégegevens verborgen

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @J.E, ik zie dat het om een Thuisbellen abonnement gaat, die klantnummers zijn wat lastiger te vinden maar deze heb je in principe ook nergens voor nodig.
Voor alle wijzigingen en vragen over deze abonnementen kun je het beste telefonisch contact met ons opnemen op 0800-0402

Reputatie 3
Badge +1

Hoi @J.E, ik zie dat het om een Thuisbellen abonnement gaat, die klantnummers zijn wat lastiger te vinden maar deze heb je in principe ook nergens voor nodig.
Voor alle wijzigingen en vragen over deze abonnementen kun je het beste telefonisch contact met ons opnemen op 0800-0402

Vreemd bij elk bedrijf heb je een klantnummer welk product je ook af neemt en staat netjes vermeld op je factuur of brief. neem je contact wordt vaak gevraagd naar klantnummer, het kan zo simpel.

Bij PSTN is je telefoonnummer je klantnummer. (bron)

Reputatie 7
Badge +21

Ach ja, het PSTN analoog bellen is een buitenbeentje aan het worden.
Je kan het product ook niet koppelen in MijnKPN en daar de facturen bekijken/downloaden.
Je kan e.e.a. alleen nog telefonisch regelen via 0800-0402.

Zie: Ik wil mijn factuur per post of mail ontvangen | KPN

Reputatie 3
Badge +1

Ach ja, het PSTN analoog bellen is een buitenbeentje aan het worden.
Je kan het product ook niet koppelen in MijnKPN en daar de facturen bekijken/downloaden.
Je kan e.e.a. alleen nog telefonisch regelen via 0800-0402.

Zie: Ik wil mijn factuur per post of mail ontvangen | KPN

Ja het analoog bellen vaste kosten daarvan lopen ook elk jaar op daar hoef je geen hoorn van op te nemen gaat vanzelf, deze vaste verbinding is niet voor mij zelf maar van mijn moeder die nu in verzorging zit.

Nu is er een nummerportering op aangevraagd en er moet nog correspondentie adres worden doorgegeven terwijl op oude adres de sleutel vandaag is ingeleverd beide ondernemingen is nog steeds niet gelukt Meerdere pogingen ondernomen maar loopt nog niet tot resultaat via life chat als via het 0800 nummer eilenlang in de wactht of de verbinding werd verbroken of je wordt doorverwezen ben je een uur verder nog niets geregeld moedeloos wordt je er er van, maar ondertussen loopt de rekening wel door met in acht dat je ook nog met maand opzegtermijn hebt als begin opzeg termijn eind datum zolang er niets is geregeld tikt het lekker door.

 

En als je alles zelf moete regelen bijna alles liep in het honderd bij verschillende instellingen van simpele verhuis bericht tot aan huuropzegging laat staan bij de zorginstelling grote puinhoop terwijl het zo simpel kan. 

Je geeft de juiste informatie en nog gaat het mis.

Reputatie 7
Badge +20

Goedenavond @J.E, ik hoop dat je het inmiddels met mijn telefonische collega's hebt kunnen regelen. Via het forum heb ik hier bij deze abonnemten helaas niet echt zicht op.