Beantwoord

Wijziging rondom prijs BelOnbeperkt bundel

  • 10 July 2019
  • 6 reacties
  • 106 keer bekeken

Ik heb 3 in 1 pakket. Voor de gesprekken met mijn vaste telefoon betaal ik € 17,00 per maand. Een paar weken geleden vertelde een KPN medewerker, dat deze kosten drastisch omlaag gaan. Ik moest MIJN KPN in de gaten houden, maar ik heb nog niets gelezen.

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Marina_ 12 July 2019, 12:07

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Heb je 17 euro aan gesprekskosten per maand? Of heb je een onbeperkt bellen pakket ofzo?
Oonbeperkt bellen pakket
Reputatie 7
Badge +24
Onbeperkt bellen is nu 16.50. Alleen onbeperkt in avond en weekend 9.50.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @mcl, Welkom op het forum. Er is kort sprake geweest van wijzigingen rondom de prijzen van de BelOnbeperkt bundels die in je voordeel zou werken, maar uiteindelijk is dit niet doorgegaan. Het was niet iets wat al definitief was, maar het heeft wel voor verwarring gezorgd. Excuses daarvoor. We blijven kijken naar wijzigingen in de prijzen rondom deze bundels. Mocht er verandering in komen, communiceren we dit uiteraard met jullie.
Dan mag dat wel beter gecommuniceerd worden.
Een van de medewerkers van jullie help-desk heeft mij dat verteld.
Klopt dus niet!!!
Reputatie 7
Badge +19
@mcl, Deze communicatie is niet heel handig geweest, maar ik ben ervan overtuigd dat mijn collega dit met de beste bedoelingen verteld heeft. Het komt namelijk niet snel voor dat wijzigingen rondom proposities niet doorgaan. Hopelijk wordt deze wijziging in de toekomst alsnog doorgevoerd. Excuses voor de verwarring. Mocht je nog andere vragen hebben, stel ze vooral.

Reageer