Beantwoord

Zien wie mij gebeld heeft op de vaste telefoon

  • 22 January 2021
  • 4 reacties
  • 7170 keer bekeken

LS,

 

kan ik terug zien wanneer iemand mij gebeld heeft op mijn vaste telefoon? Ik kan wel mijn uitgaande nummers zien op de factuur maar niet de inkomende telefoontjes. Ik zou graag willen achterhalen wanneer iemand mij gebeld heeft op mijn vaste telefoon.

 

MVG Roy Jacobs

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

icon

Beste antwoord door RBxx 22 January 2021, 10:32

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @rjajacobs 

KPN registreert de inkomende gesprekken niet, dat is niet nodig voor de factuur (geen kosten).

Je kan die alleen terugzien in de belgeschiedenis in jouw telefoon (als deze functie beschikbaar is). Of je kijkt in het geheugen van de Experia Box, waar een (soms beperkte) belgeschiedenis wordt bijgehouden.

Deze vraag komt vrij regelmatig langs hier.

Aanvulling op het bovenstaande, met een andere voip-omzetter (ipv de experiabox of er achter) zijn er veel meer mogelijkheden, bv de fritzbox, die houdt alle in en uit gaande gesprekken bij in een lijst en die kun je desgewenst ook (dagelijks) per email naar je toe laten sturen. Of ook bij elke oproep direct een email.

Ter info.

Reputatie 2
Badge

Hallo @rjajacobs 

KPN registreert de inkomende gesprekken niet, dat is niet nodig voor de factuur (geen kosten).

Je kan die alleen terugzien in de belgeschiedenis in jouw telefoon (als deze functie beschikbaar is). Of je kijkt in het geheugen van de Experia Box, waar een (soms beperkte) belgeschiedenis wordt bijgehouden.

Kun je mij dan eens precies uitleggen waar dat in de Experiabox te vinden is ??

Dat heb ik je al uitgelegd, @Johny-xxx 

vast-bellen-13/externe-oproep-ipv-nummerweergave-485469?postid=1223518#post1223518