Beantwoord

4 Superwifi's aansluiten lukt niet, 1 blijft verbinden met oude netwerk

  • 11 December 2021
  • 6 reacties
  • 112 keer bekeken

  • Nieuwkomer
  • 1 reactie

Beste allemaal, ik heb 2 superwifi van KPN gekocht en geïnstalleerd. Geen probleem, maar nu een 2e en 3e bij gekocht via Marktplaats, ze zeggen nieuw en geseald- de doos zag er nieuw uit, idd geseald en alles was als nieuw verpakt. Het ene WiFi punt kon ik met veel moeite aan de andere 2 hangen, maar nr 4… die blijft op een andere naam staan. Nl kuikjes. Ik heb hem bekabeld, testset en 20 min laten hangen toen, los gekoppeld en met de hoofdsource contact laten zoeken, gereset, opnieuw het zelfde trucje gedaan etc…maar hij blijft maar vast houden aan de naam kuikjes en verbind zich niet met mijn netwerk.

Help!

icon

Beste antwoord door DennisA78 11 December 2021, 12:55

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Hallo @MCD de betreffende super wifi een fabrieks-reset geven helpt. Ik heb eerder dit jaar ook een set super wifi's via Marktplaats verkocht, maar vóór verzending eerst de devices een fabrieks-reset gegeven, zodat ik niet meer te achterhalen ben via die devices.

Jouw verkoper is daar dan wat slordig mee geweest.

Succes.

 

Reputatie 7
Badge +10

Inderdaad resetten door pinnetje achterop ingedrukt houden tot lampje uitgaat. 

 

Gebruik je de thuisapp? Zorg dat je ze allemaal even bekabeld aansluit (in ieder geval de 1e (master)).

Zie je ze alle 4 verschijnen? Pas je wifinaam en/of wachtwoord aan en wacht rustig of ze alle 4 erin meegaan.

Reputatie 7
Badge +24

Je moet het resetknopje echt wel ongeveer 15 seconden vast houden. Met paperclip. 

Hoe kom ik in de thuisapp 

die kan je in de play store/apple store downloaden.

Reputatie 7
Badge +19

Hoi @MCD, goed om te zien dat er al hulp toegesneld is in jouw topic, we helpen je hier graag op weg. 

Ben je verder gekomen met de tips die je hier gekregen hebt, en heb je de KPN Thuis app gevonden? Je leest daarnaast hier alles over de installatie en gebruik van SuperWifi. We horen graag of je er uit gekomen bent, laat het ook gerust weten als je vragen hebt.