Beantwoord

Hoe zorg ik er voor dat alle 3 Superwifi punten dezelfde firmware krijgen?

  • 8 May 2023
  • 13 reacties
  • 252 keer bekeken

Heb 3x superwifi, op elke een andere firmware. Mn:

  • 3.000.31
  • SW2.C.23.01.02D
  • SW2.C.23.04.08

Hoe krijg ik dezelfde firmware?

icon

Beste antwoord door Sanne van KPN 11 May 2023, 16:11

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

13 reacties

Badge +19

Helpt resetten niet?

Reset helpt niet 

Reputatie 7
Badge +24

Hier kunt u zelf niets aan doen. 

Daarom stel ik de vraag ook hier 😀

Reputatie 7
Badge +24

Daarom stel ik de vraag ook hier 😀

Dan weet u nu het antwoord 👍

Heeft u de KPN Box 12? Komt dat onderste plaatje uit de KPN Box 12?

Reputatie 7
Badge +8

U zit in een transitie naar de nieuwe software. Probleem is dat er 1 nog op oudere software zit die ondertussen niet meer samenwerkt met de andere 2 die op siftware zit beginnend met SW2. Alleen kpn beheer systeem kan dit rechttrekken. Mits ze normaal bereikbaar zijn. Deze situatie zou specifiek door kpn bekeken moeten worden. 

Reputatie 7
Badge +18

Hi @waterboy88

Ik heb wat zaken doorgenomen en ik zie dat je je aangemeld hebt voor de Box 12 update. Een voorwaarde hiervoor was dat je je niet mag aanmelden als je SuperWifi punten of andere versterkers hebt, juist om dit te voorkomen. 

Ik kan niks beloven, want het updaten gaat hierdoor lastig, maar wil je allereerst de SuperWifi punten resetten en hier een seintje geven als je dit gedaan hebt? Dan kijk ik of ik hier wat in kan doen. 

hoi Sanne,

inmiddels zijn alle drie de wifi punten gereset. Momenteel op 2 wifi punten de aller nieuwste software. Nog 1 te gaan.

Inmiddels draaien alle wifi punten op dezelfde firmware. 

Reputatie 7
Badge +18

Oh wat fijn! Dat ging dan een stuk soepeler dan ik had verwacht. 🙂 

De wifi werkt nu verder ook goed, je merkt geen problemen? 

Het wifi punt wat als laatste de nieuwste firmware heeft gekregen heeft de wifi uitgeschakeld en heeft sinds vandaag alleen toegankelijk via het wacht woord wat achter op staat. Aan de instellingen kun je niks vervangen. 

Reputatie 7
Badge +24

Maar u heeft de KPN Box 12. In de KPN Box 12 zou de instellingen moeten doen. Niet in de SuperWiFi's. 

Het wifi punt wat als laatste de nieuwste firmware heeft gekregen heeft de wifi uitgeschakeld ...

Heeft u nu helemaal geen WiFi meer?

Reputatie 7

Hey @waterboy88, ik kom me hier even tussentijds mee bemoeien :) We hebben jouw Box 12, bij uitzondering, alvast kunnen voorzien van een nieuwere versie Software. Hierdoor kunnen de SuperWifi hier wel mee koppelen en samenwerken.