Beantwoord

Kan de SuperWifi draadloos in combinatie met de Box 12?

  • 12 May 2023
  • 3 reacties
  • 40 keer bekeken

Weet iemand of je de super Wi-Fi punt van het modem af kan halen? Zonder dat ze dan minder gaan werken. 

 

Admin: afgesplitst, eigen topic voor je bericht aangemaakt

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 15 May 2023, 10:32

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Badge +19

Je bedoelt dat je ze nu met een kabel aan het modem verbonden zijn maar dat je die kabel weg wil halen?

Ik heb er 1 op zolder 1 op de middelste verdieping en 1 beneden bij de modem. Dat ik de 10v a modem had mocht ik hem er niet afhalen vanwege teveel problemen. Heb nu de 12 modem. Vandaar me vraag

Reputatie 7

Welkom op het forum @Alainpennekamp

 

Met een Box 12 kun je inderdaad de SuperWifi draadloos aansluiten. Bij het installeren moeten ze een kwartiertje ongeveer bekabeld aangesloten worden zodat ze goed kunnen synchroniseren en alle gegevens overnemen. Maar daarna kun je ze loshalen en vrijelijk ergens anders neerzetten. Let er wel op dat de afstanden tussen Box 12 en het dichtstbijzijnde SuperWifi punt, en die tussen de SuperWifi punten zelf, niet te groot zijn. Houd hiervoor de lampjes in de gaten. Zolang die groen zijn is alles in orde. Oranje of rood dan zul je moeten schuiven :)