Beantwoord

Krijg draadloze wifi versterkers niet aan de praat

  • 3 December 2021
  • 4 reacties
  • 615 keer bekeken

ik krijg die dingen ook niet aan de praat. De KPN monteur die recentelijk langs kwam om mijn glasvezel kastje aan te sluiten wilde mij alleen maar helpen met mijn wifi versterkers als ik hem daarvoor extra zou betalen. Dit vind ik echt te belachelijk voor woorden en weiger ik!   Ik zit intussen nog steeds dus met een slechte wifi… dank je KPN!

 

Admin: afgesplitst, eigen topic voor je bericht aangemaakt

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 6 December 2021, 12:29

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @DiderikB. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat het niet lukt om jouw WiFi Versterker aan te sluiten. Op de onderstaande pagina's vindt je een handleiding voor het aansluiten van een WiFi Versterker wanneer je op de tekst onder de afbeelding klikt. Laat je ons weten of het is gelukt?

Experia WiFi
Super Wifipunt
WiFi Versterker

 

Reputatie 7
Badge +21

Ik heb niets meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat het is gelukt om jouw WiFi versterker op de juiste manier aan te sluiten. Anders horen we het graag van je!

Hi Vikash, dank voor je reactie. Het lukte mij pas toen ik BEIDE versterkers TEGELIJKERTIJD met een gele kabel aansloot en toen de stappen doorliep. Gelukkig had een vriend van mij nog zo'n extra kabeltje, want die werd niet met het pakket meegeleverd. 

Reputatie 7
Badge +21

Wat goed om te lezen dat het uiteindelijk toch is gelukt:relaxed: