Vraag

Overdag wifi snelheid te laag, Wifi manager geeft aanbieding SuperWifi voor 123 euro

  • 10 August 2023
  • 29 reacties
  • 175 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

29 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Het is uw eigen huis. En uw eigen thuisnetwerk. U moet dat zelf bekostigen en onderhouden. KPN levert internet tot op de KPN Box. De rest is aan uwzelf. KPN wil daar de apparatuur en service voor verlenen. Maar niet gratis.

Kijk Nick je slaat de spijker op zijn kop

stel ik word nu nieuw lid dan mag ik kiezen korting op abonnement of gratis 2 WiFi versterkers

 

Ben je 40 jaar abonnee dan heb je geen korting op je abonnement, geen gratis WiFi versterker en slecht bereik binnen 

 

dus zal ik mee moeten gaan doen met het shop gedrag en op zoek moeten naar een andere partij

 

Beste @JanZ_ ,

 

ik begrijp dus dat er geen oplossing geboden wordt dat er bij mij in de buurt “ druk in de lucht is” 

tenzij ik €123 op tafel leg

 

 

 

 

 

 

Dan heb je een mooie korting, standaard kosten ze in de webshop of KPN-winkel €199 per 2 @HjaW 

Reputatie 7
Badge +12

Kijk Nick je slaat de spijker op zijn kop

stel ik word nu nieuw lid dan mag ik kiezen korting op abonnement of gratis 2 WiFi versterkers

 

Ben je 40 jaar abonnee dan heb je geen korting op je abonnement, geen gratis WiFi versterker en slecht bereik binnen 

 

dus zal ik mee moeten gaan doen met het shop gedrag en op zoek moeten naar een andere partij

 

Dat zou ik natuurlijk heel erg jammer vinden @HjaW maar dat is uiteraard je goed recht ook!

Met alle goede wil van de wereld kan ik er niet voor zorgen dat je als bestaande klant gebruik kunt maken van de actie die geldt voor iemand die nieuw klant wordt. het spijt me. Je kunt wel altijd eens met 0800 0402 bellen om te kijken wat er wel mogelijk is. Het kan bijvoorbeeld zo zijn dat je nog een wat ouder type abonnement hebt. Wanneer je dan overstapt naar een nieuw type abonnement, dan is er soms wel iets mogelijk met een nieuwe korting. Toezeggen kan ik je dit niet want ik ga hier niet over. Maar ik zou altijd eens bellen, niet geschoten is altijd mis!