Beantwoord

SuperWiFi's 2 blijven rood branden

  • 20 December 2023
  • 27 reacties
  • 323 keer bekeken

Reputatie 1
Badge

Mijn beide superwifi 2 modules brandden rood terwijl de aftsand tussen router en wifi 2 in een open trapgat niet meer dan 7 meter is.  Zelfs naast de router blijven ze rood branden. Via de KPN site alle stappen geprobeerd om ze weer verbonden te krijgen maar helaas. Zelfs een reset, waarna de modules paars branden, krijg ik ze niet opnieuw aangesloten. Installatie via de app levert een melding op dat er geen super wifi 2 punten gevonden zijn. Module aangesloten via meegeleverde ernetkabel op een vrije lan poort op de router, daarna van stroom voorzien en aangezet. De QR code gescand en het installatie proces afwachten. Resultaat, meerdere keren ondertussen, Geen SuperWifi punt gevonden. 
Router (Box12) gereset en hele proces nog maar een keer. Zelfde resultaat en SuperWifi punten blijven paars branden. Help!

icon

Beste antwoord door Roy74 5 January 2024, 20:08

Bekijk origineel

27 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Fijn! Dank ook voor de hulp @Roy74! 😄

Reputatie 1
Badge

Nadat een en ander het iets meer dan twee weken gewerkt heeft, is het probleem sinds gisteren weer terug. Ik heb er niet aangezeten en bij het inloggen op de router zag ik dat de hele interface veranderd was. Heeft KPN op afstand weer een of ander update uitgevoerd? Is het niet zo dat als iets werkt je er niets aan moet veranderen? Ik ga maar weer opnieuw aan de slag met resetten en alles terug in de fabrieksinstelling en kijken of ik de super wifi punten weer life krijg.

Reageer