Beantwoord

vervang uw oude simkaart, maar hoe dan?

  • 5 februari 2021
  • 1 reactie
  • 73 keer bekeken

Brief en sms van KPN, vervang uw oude simkaart.

Maar antwoord is:  U heeft geen mobiel product gekoppeld aan uw account.

Dat lukt dus niet.

Wat te doen?

icon

Beste antwoord door Thomas 11 februari 2021, 12:45

Hoi @BarCin.2675, via MijnKPN kun je je mobiele abonnement koppelen aan je KPN ID! 
Begrijp ik het goed dat ook dat niet lukt? Waar loop je precies vast?
Kun je het later nog eens proberen? Of met een ander apparaat/browser?

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @BarCin.2675, via MijnKPN kun je je mobiele abonnement koppelen aan je KPN ID! 
Begrijp ik het goed dat ook dat niet lukt? Waar loop je precies vast?
Kun je het later nog eens proberen? Of met een ander apparaat/browser?

Reageer