Skip to main content
Beantwoord

Gesprekken automatisch beƫindigd na 2 uur

  • 10 februari 2020
  • 9 reacties
  • 29604 keer bekeken

Is er iemand die weet of het mogelijk is om de broekzak blokkade van langer dan 2 uur bellen op te heffen. Zeer vervelend. Voral als je onbeperkt bellen hebt en dus zo'n blokkade niet noodzakelijk is

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid.

Beste antwoord door Natasja

Admin edit 2024:
Onderstaande informatie is niet meer van toepassing. Er geldt geen begrenzing op een maximale tijdsduur van een gesprek vanuit KPN.

 

Dag @Glenn2001. Van harte welkom hier. Goede vraag! Het klopt dat de verbinding automatisch wordt verbroken na 2 uur. Dit om onverwachte hoge kosten te voorkomen. Ik begrijp dat het in sommige gevallen (zoals bij onbeperkt bellen) niet heel fijn is, maar we doen dit uit bescherming van onze klanten en om misbruik te voorkomen. Als er bijvoorbeeld naar een serviceummer gebeld wordt en er niet opgehangen wordt, kunnen de kosten hoog oplopen. De begrenzing is daarom helaas niet uit te zetten. 

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

Natasja
Topper
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud Moderator
  • 13 februari 2020

Admin edit 2024:
Onderstaande informatie is niet meer van toepassing. Er geldt geen begrenzing op een maximale tijdsduur van een gesprek vanuit KPN.

 

Dag @Glenn2001. Van harte welkom hier. Goede vraag! Het klopt dat de verbinding automatisch wordt verbroken na 2 uur. Dit om onverwachte hoge kosten te voorkomen. Ik begrijp dat het in sommige gevallen (zoals bij onbeperkt bellen) niet heel fijn is, maar we doen dit uit bescherming van onze klanten en om misbruik te voorkomen. Als er bijvoorbeeld naar een serviceummer gebeld wordt en er niet opgehangen wordt, kunnen de kosten hoog oplopen. De begrenzing is daarom helaas niet uit te zetten. 


Natasja
Topper
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud Moderator
  • 19 februari 2020

Hallo @Glenn2001. Gezien je niet meer hebt gereageerd, ga ik ervan uit dat je vraag zo is beantwoord. Als je toch nog ergens vragen over hebt, dan lees ik het graag. 


  • Nieuwkomer
  • 25 februari 2020

Kun je dit ook uitschakelen? Dat hij automatisch ophangt. Of desnoods 3 uren van maken? 


  • 26 februari 2020

Er is al aangegeven ā€œDe begrenzing is daarom helaas niet uit te zetten.ā€, dus uitschakelen kan in ieder geval niet.

 

Het lijkt me ook niet dat de tijdsduur aan te passen is.


Natasja
Topper
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud Moderator
  • 26 februari 2020
SEBMUL schreef:

Kun je dit ook uitschakelen? Dat hij automatisch ophangt. Of desnoods 3 uren van maken? 


Hallo @SEBMUL@jlthkoch heeft het bij het juiste eind: de begrenzing is niet uit te zetten en ook niet aan te passen. Het blijft dus helaas zo dat de verbinding automatisch wordt verbroken na 2 uur.


Is er geen mogelijkheid om dit eens neer te leggen bij hen die hier over gaan dat er een optie zal bestaan dat er niet automatisch wordt opgehangen als je dit aangeeft. Want dit is oprecht heel irritant. Misschien als je inlogt op je account of via een sms dat je dat kunt aangeven. 


Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hoi @Callmeanoniem, bedankt voor je feedback. Ik zal het doorgeven!


Moniqueske1979
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img

Ik heb over dit topic een opmerking, want ik kan namelijk tot 3 uur 1 gesprek voeren (dit is al langer dan een jaar zo). Is dit dan per abonnement anders?


  • Nieuwkomer
  • 23 juli 2021

Bij mij werd de verbinding na 4 uur verbroken.  Was toen nr 2 in de wachtrij van een gratis nummer.  Een optie om aan te geven dat je door wilt gaan zou prettig zijn