Beantwoord

Ik ben mijn Pukcode kwijt

  • 2 May 2021
  • 7 reacties
  • 120 keer bekeken

Hoi,

 

Ik ben mijn pincode kwijt. Ik heb het kaartje niet en ook geen mijnkpn geactiveerd. Ik heb mijn pincode geblokkeerd dus is er een manier om die te krijgen?

icon

Beste antwoord door Jose_ 3 May 2021, 15:23

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @MijnCodeKwijt, welkom hier. 

Wat balen dat je jouw pincode kwijt bent. Kan natuurlijk gebeuren. Gelukkig kun de pukcode via Mijn KPN achterhalen. Op de site lees je hoe je een Mijn KPN kan aanmaken zonder actieve simkaart. 

Ja, maar ik moet mijn mobiel koppelen aan mijnKPN en daarvoor krijg je een code die ik niet kan ontvangen. Omdat ik een geblokkeerd e simkaart heb, en ik heb een simpel prepaid simkaart

Reputatie 7
Badge +20

Dan zal ik hem voor je achterhalen. Wil je jouw profiel voorzien van mobiel nummer en simkaartnummer. Hoor ik van je als je dat gedaan hebt, dan ga ik aan de slag. 

Dan zal ik hem voor je achterhalen. Wil je jouw profiel voorzien van mobiel nummer en simkaartnummer. Hoor ik van je als je dat gedaan hebt, dan ga ik aan de slag. 

IIk zie geen optie staan voor mobiel nummer en ook niet voor simkaart nummer. En is het erg als het een prepaid simkaart is? En waar kan je de simkaart nummer vinden?

Reputatie 7
Badge +10

Je kunt de gegevens invullen bij het kopje ‘Persoonlijke opmerkingen’. Het simkaartnummer vindt je op de simkaart. Het geeft niet dat het een prepaid simkaart is!

Ik heb de info erop gezet alvast bedankt :)

 

 

 

Reputatie 7
Badge +10

Super! Ik heb je een privébericht gestuurd met daarin de PUK-code. :relaxed: Laat je hier nog even weten of het daarmee is gelukt?