Beantwoord

Indien er e-sim voor de Apple Watch komt bij KPN, geldt dat dan ook voor het SE model (is nl wel te bestellen)

  • 29 November 2021
  • 8 reacties
  • 531 keer bekeken

Ik wil graag voor 1 van mijn kinderen een Apple Watch SE met GPS + Cellular aanschaffen. Lees nu veel over dat KPN wellicht binnenkort wel met e-sim abonnementen gaat komen voor de Apple Watch 7 nu Tmobile het aanbiedt maar als dit zo is geldt dit dan ook voor de SE?

icon

Beste antwoord door Bart_ 2 December 2021, 10:08

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Kluutje ,

Daar is nu nog niets over bekend. Zodra er nieuws is over dit onderwerp, dan wordt het ongetwijfeld uitgebreid op de website en dit forum bekend gemaakt. 

Dat schiet ook niet op dan maar overstappen naar T mobile 

dit duurt veel te lang en is veel te onduidelijk hoe lang dit gaat duren

 

concrete data aub ivm overstappen

@Noorzee,

Wij willen niet overstappen nu wij een goed totaal pakket hebben maar als wij nu wel voor een gps + cellular gaan met een Apple Watch SE en jullie gaan dit over pakweg een paar maanden (hopelijk sneller) aanbieden, kunnen we dit dan alsnog gebruiken op ene Apple Watch welke we nu gaan aanschaffen. Ik neem aan van wel maar ik hoop dat je hierover wat kunt zeggen.

Reputatie 7
Badge +28

@Kluutje 

Ik durf er niets over te zeggen. Jij bent niet de eerste met deze vraag over de Apple Watch. Er is nu gewoon nog niets over bekend. Dan kunnen de moderators van KPN er ook niets over toezeggen. 

Beste Noordzee,

 

Dat snap ik maar het is een beetje vreemd dat KPN  wel bekend maakt dat zij het gaat doen maar vervolgens niets meer laat horen hoe of wat. Zo communiceer je toch niet met klanten zeker niet als T-Mobile een goed alternatief heeft dat wel werkt.

 

Ik neem aan dat jullie als moderatoren communiceren over dit soort vragen met KPN?

 

 

 

 

Reputatie 7
Badge +20

Dag @Kluutje en @Kees Konijn Jullie zijn inderdaad niet de eerste die hier meer over willen weten. Maar zoals Noordzee -een van onze trouwste communityleden al aangeeft- er is simpelweg nog niets over bekend. Wanneer dat wel het geval is zullen we dat uiteraard laten weten. Ik raad je van harte aan om dit topic over E-sim bij KPN in de gaten te houden. 

Reputatie 2

Beste Noordzee, bent u werknemer van KPN?

Reputatie 2

Beste Noordzee, ik neem aan dat u als 'moderator' niet werkzaam bent bij KPN. U geeft echter wel antwoord op bepaalde vragen van forumleden die de schijn doen wekken dat u gelieerd bent aan KPN. Ik denk dat KPN erg blij met u is omdat u moeilijke vragen beantwoordt, terwijl KPN dat zelf zou moeten doen natuurlijk. Uw antwoorden op bepaalde vragen van forumleden zijn overbodig en voegen namelijk helemaal niets toe. Dat wilde ik even kwijt...