Beantwoord

verkeerde naam in MijnKPN bij mobiel nummer

  • 2 July 2019
  • 8 reacties
  • 412 keer bekeken

Badge
Ik had samen met mijn ex en vadrr kpn compleet. Daarbij hadden wij 3 mobiele telefoons. Nu is mijn ex weg en blijven er 2 over. Bij 1ervan staat haar naam nogsteeds. Hoe krijg ik die weg.
icon

Beste antwoord door Joran 15 July 2019, 10:24

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Hallo René,

Dan moet haar naam uit het contract en jouw naam erin. Dat is dan een contractovername.

Hoe geef ik een contractovername door als ik KPN Compleet klant ben?
Wanneer je compleet bent kun je een contractovername zowel online als in een KPN winkel doorgeven. Als je gebruik maakt van het online formulier, dan dien je deze twee keer in te vullen. Vul dan het formulier in voor zowel Mobiel als voor TV, Internet, Bellen, Digitenne
Badge
Was het maar zo simpel. De naam staat alleen in mijn kpn bij de mobielenummers. Dus het betreft geen contractovername. Zij had nl geen contract. Ik weet ook niet hoe het er in is gekomen.
Reputatie 7
Badge +28
Kan je dan niet in Mijn KPN eerst dat nummer verwijderen en dan (b.v. een dag later) het nummer weer toevoegen?


Ander idee:

Heb jij in jouw adresboek (op jouw telefoon en mogelijk jouw PC) dat nummer al bij haar naam verwijderd en toegevoegd aan jouw eigen gegevens? Ik denk niet dat het daaraan ligt, maar je weet maar nooit.
Reputatie 7
Badge +28
Hoi Rene, ik wil graag even de administratie in duiken om dit uit te zoeken. Waar zie je precies haar gegevens? Onder Producten?

Kun je jouw profiel aanvullen met jouw adresgegevens en klantnummer, en in het vakje "Persoonlijke opmerkingen" het nummer van jouw ex? Deze velden zijn alleen voor jou en ons inzichtelijk. Als je een reactie stuurt zodra dat is gebeurd kijk ik dit na.
Reputatie 7
Badge +28
@ReneHagen: Kan ik je hier nog mee helpen? Dan hoor ik het graag.
Badge
@ReneHagen: Kan ik je hier nog mee helpen? Dan hoor ik het graag.
Ik heb de gegevens aangepast. Je kan mij nog steeds helpen hoor.
Reputatie 7
Badge +28
Ik zie 3 actieve mobiele abonnementen onder dezelfde naam dus het is me nog niet helemaal duidelijk. Ik heb je een privébericht gestuurd.
Reputatie 7
Badge +28
We zijn er inmiddels uit, de telefoonnummers worden aangevuld door het adresboek van de telefoon. Eind deze maand gaat het nummer van Rene's ex naar een andere provider en dan zal die verdwenen zijn uit de app.

Reageer