Vraag

Duitse tv zenders niet op de iPad

  • 13 January 2021
  • 10 reacties
  • 282 keer bekeken

Waarom kan ik geen Duitse tv zenders ontvangen via iPad maar wel via mijn interactieve tv ontvanger?


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 7

Hoi @Jacq-47, welkom bij ons op het forum. Dat klopt inderdaad, we mogen de Duitse zenders alleen via de tv-ontvangers laten zien. Via de app op de iPad kan je wel opnames inplannen, die je later via de tv-ontvanger terug kunt kijken. Zo hoef je het programma niet te missen.

Wat is dan de reden waarom Duitse tv zenders kijken via mijn iPad niet mag en via mijn tv ontvanger wel?
En wat zou het voordeel zijn van het inplannen van opnames via mijn iPad? Zie daar de logica niet van, kan toch net zo goed via mijn tv ontvanger. Waar het mij om gaat is kijken van Duitse zenders zowel op mijn tv ontvanger als op mijn iPad? Dan kunnen twee kijkers naar de zender van hun voorkeur kijken.

Tenslotte nog een vraag en verzoek. In Limburg luisteren ontzettend veel mensen naar de radiozender WDR 4. Is hier heel populair. Deze zender is evenwel niet opgenomen in het radio zender pakket van de KPN. U zou ontzettend veel Limburgers een plezier doen met toevoeging van WDR 4 aan het zender pakket. Zou dat te realiseren zijn? Ik lees heel graag uw reacties op mijn vragen.

Reputatie 5

Neeeeeeee Jasper, dat is, zoals al een paar keer eerder verteld, de KPN waarheid! KPN is blijkbaar te beroerd om daarvoor te betalen en ja, dan mag het niet!

Reputatie 7

Ik snap je voorkeur @Jacq-47, maar die mogelijkheid is er niet voor de Duitse zenders. Daarvoor hebben we de rechten niet, die zijn voor de app anders dan voor de tv-ontvanger. Daardoor mogen we ze niet laten zien op de app. Als je op onze website kijkt bij het zenderoverzicht kan je kiezen voor 'Online tv-kijken (thuis)’. Daarmee krijg je alle zenders te zien die via de apps thuis te kijken zijn.

Of dat zenderpakket te realiseren is durf ik zo niet te zeggen, ik geef je wens daarvoor door. Als de wens vaker wordt uitgesproken kan er naar gekeken worden voor de toekomst.

Reputatie 5

Jasper, lees mijn vorige commentaar en hou aub op met de KPN waarheid te verkondigen. Andere providers hebben die mogelijkheid WEL en het is dus òf een ordinaire centenkwestie òf KPN onwil!

Reputatie 7
Badge +24

Neeeeeeee Jasper, dat is, zoals al een paar keer eerder verteld, de KPN waarheid! KPN is blijkbaar te beroerd om daarvoor te betalen en ja, dan mag het niet!

En wat is het probleem daarmee? Dat is een keuze die KPN gemaakt heeft. Wat mij betreft een hele goede keuze aangezien er voor het gebruik van de app niet betaald hoeft te worden. Bevalt het je niet? Gauw overstappen dan...

Reputatie 5

Was jij er ook als de kippen bij toen iedereen die FOX-taks opgedrongen kreeg om nog geen 10% van de klanten een goedkoper abo aan te bieden voor dat voetbal? Dat was zeker ook een goede keuze……

En wat dat overstappen betreft, volstrekt overbodige opmerking WAT MIJ BETREFT!

Reputatie 7

Jasper, lees mijn vorige commentaar en hou aub op met de KPN waarheid te verkondigen. Andere providers hebben die mogelijkheid WEL en het is dus òf een ordinaire centenkwestie òf KPN onwil!

Ik heb jouw antwoord gelezen, maar dat veranderd niets aan hoe de vork in de steel zit. Dat het bij ons niet kan is hoe het zit, jouw bericht veranderd daar niets aan. Jacq-47 heeft daardoor ook helemaal niets aan jouw reactie, dus laten we vanaf nu hier alleen nog reageren met berichten waar Jacq-47 iets aan heeft.

Reputatie 5

Jasper, bedankt voor het weghalen van mijn reactie.

Reputatie 6
Badge +9

Hallo @Jacq-47

WDR4 radio kun je gewoon direct ontvangen via link Startseite WDR 4 - WDR 4 - Radio - WDR

Service van de WDR.

Dat lukt denk ik wel via een i-Pad. Als dat licentie technisch niet kan krijg je wel een melding, bij enkele TV programma's (bijvoorbeeld een BBC natuurfilm). Terugkijken kan meestal via de mediatheek.

Opzeggen is dus niet aan de orde.:grinning:

Groet Bart