Beantwoord

Iedere maand wordt er 20 euro afgeschreven

  • 7 January 2020
  • 5 reacties
  • 135 keer bekeken

Heb ook dit probleem, word maandelijks 20 euro ongeveer afgeschreven via kpn.

Hoe kom ik hier in godsnaam vanaf?

Admin: eigen topic aangemaakt. Oorspronkelijke topic

icon

Beste antwoord door Lisa 12 January 2020, 10:16

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7

Heb ook dit probleem, word maandelijks 20 euro ongeveer afgeschreven via kpn.

Heb je dan al gekeken waarvoor deze 20 Euro in rekening gebracht wordt?

Reputatie 7
Badge +28

Dat zou toch zichtbaar moeten zijn op de nota. 

Een moderator wil graag het een en ander voor je nakijken. Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.
 

Reputatie 7
Badge +17

@Maikel180 Welkom op ons Forum! Goed dat je aan de bel trekt betreft dit probleem, want €20,00 is natuurlijk niet niks als dit maandelijks ongewenst wordt afgeschreven. Heb je al contact gehad met Apple zodat zij je account van Itunes kunnen natrekken. Op het factuur dat je van ons ontvangt staat altijd een Itunes code. Deze code kun je aan hen doorgeven zodat zij het kunnen opzoeken in hun systemen. Wij zien helaas niet wat voor aankopen er zijn gedaan in verband met privacy. Wat ik eventueel voor je kan doen is alle online aankopen die lopen via het KPN factuur blokkeren. Als je dit wenst, zou je dan je gegevens willen toevoegen aan je profiel? Dan kan ik even met je meekijken. 

Reputatie 7
Badge +28

@Maikel180 

Lisa wil graag het een en ander voor je nakijken. Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.
 

Reputatie 7
Badge +17

@Maikel180  Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!

Reageer