Beantwoord

Krijg geen melding van nieuwe voicemail berichten

  • 20 August 2020
  • 4 reacties
  • 4901 keer bekeken

Hoi, ook ik krijg geen bericht als er een nieuwe voicemail is ingesproken. Voicemail staat “aan” omdat ik een sms heb gestuurd maar krijg geen melding van nieuwe berichten. Hoe kan ik wel een melding krijgen van nieuw voicemail bericht? 

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

icon

Beste antwoord door Barmas 21 August 2020, 10:27

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @Barmas en welkom op het forum! Maak je ook gebruik van de Visual Voicemail van Apple? Zo nee, dan wil ik je vragen om ‘STATE’ naar 121 te sms’en. Daarmee zet je het aan en ik ben benieuwd of je dan wel notificaties ontvangt. Mocht je een Android toestel hebben, zou je dan de Voicemail App willen proberen? 

Hallo @Sanne_M 

Dank voor je reactie. Heb een iPhone. Inmiddels heb ik het opgelost maar op een andere manier. Heb voicemail (1233) gebeld, bij menu instellingen (“toets 2) de notificatie (“Toets 4”) uit en weer aan gezet en toen werkte het! 

Reputatie 7
Badge +17

Oh super! Fijn dat het hiermee opgelost is en dat je de oplossing hier deelt. 😄

Ik had hetzelfde probleem. Jouw tip gevolgd. Het duurde wel even voordat ik na het bellen met 1233 in het hoofdmenu te komen, maar eenmaal daar alles werkte precies zoals je hebt beschreven. Dank je!