Aanbod 3 maanden gratis zenderpakket

  • 26 November 2020
  • 4 reacties
  • 135 keer bekeken

Reputatie 1

Op 12-11-2020 ontving ik van KPN campagne een aanbod om gebruik te maken van 3 maanden een gratis zenderpakket of extra dienst. Ik heb dat toen via mijnKPN getracht aan te vragen, maar dat lukte niet omdat er een of andere optie moest worden geinstalleerd. Ik heb het toen via mijn TV ontvanger aangevraagd met het gevolg dat ik nu een rekening krijg en €.9,99 p.mnd. moet betalen voor het Pluspakket, Dat was niet de bedoeling.

Het kan zijn dat ik dus niet juist heb gehandeld. Maar inmiddels heb ik 3 x  via mail naar campagne@kpn.com een vraag gezonden om e.e.a. alsnog gratis te maken of uitleg te geven hoe het probleem wordt opgelost.

Tot nu toe niets vernomen. Ook geen ontvangstbevestiging dat het in behandeling is .

Een m.i. klantonvriendelijk aanbod en een klantonvriendelijke behandeling van beantwoording/behandeling van mails

Interactieve TV kijker Bert Lieben


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Gelukkig kunt u hier terecht. Vul u profiel aan zodat medewerker u kunnen helpen. Daarnaast stel ik voor dat u de gegevens uit het bericht haalt (persoonsgegevens) om misbruik te voorkomen op een openbaar forum. Let op, het is wat druk dus het kan even duren.

Een moderator zal dit oppakken. De kosten zullen (vast, hen kennende) vergoed worden.

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Bert Waters. Wat vervelend dat je ineens moet gaan betalen voor het Pluspakket. Ik zie dat je jouw gegevens al hebt achtergelaten in jouw KPN Forum profiel. Ik heb zojuist de kosten (€30,-) handmatig gecrediteerd. Je ontvangt dit bedrag waarschijnlijk al op de eerst volgende factuur. Als je hier nog vragen over hebt, dan horen we het graag. 

Reputatie 1

Ik zie de eerstvolgende nota (omstreeks 22-12)  met belangsgtelling tegemoet.