Beantwoord

Aanwezigheid moderator

  • 26 February 2020
  • 30 reacties
  • 488 keer bekeken

Kunt u mij zeggen of Alex op dit moment in dienst is want ik heb hem een vraag gesteld die spoed is

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 26 February 2020, 13:51

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

30 reacties

Hallo Jan,

 

OP de IPhone staat rechts bovenin geen 3 verticale streepjes. Ik heb ook al een paar keer Whatapp verwijderde en weer geïnstalleerd en telkens de Iphone opnieuw opgestart met geen resultaat

Ik krijg een melding maar zie helaas geen antwoord

Hallo @EvaBoKa , ik heb met de Iphone-versie geen ervaring, maar als je in whatsapp de contactenlijst opent om een contact te zoeken die je een whatsapp wilt sturen, moer er ook een soort instellingenmenu of instellingenicoon zijn om wat met die contacten te kunnen doen, als ik logisch nadenk.

Verder kan ik je er helaas niet mee helpen wegens gebrek aan kennis over Apple-producten.

Succes.

 

Bedankt. Maar is er geen moderator di wél verstand heeft van Apple? Ik had ook de mail gestuurd naar Alex_P

Reputatie 7
Badge +24

Hoi Eva, ik ben inmiddels ook aanwezig.

Laat ik beginnen met e-mail. Dit stappenplan van toestelhulp hoort simpelweg te werken. Ik plaats hieronder precies de instellingen die je in moet vullen. Als dat overeenkomt is het mij een raadsel waarom dit niet werkt. Mijn advies is om een KPN winkel binnen te lopen om dit na te laten kijken of om eventueel iemand te vragen die hiervan iets meer verstand heeft. 

Inkomende server: imap.kpnmail.nl SSL aanvinken en poort 993 invullen
Gebruikersnaam: KPN e-mailadres invullen
Wachtwoord: KPN wachtwoord invullen
Uitgaande server: smtp.kpnmail.nl TLS (of SSL voor oudere apparaten) aanvinken en poort 587 invullen
Gebruikersnaam: KPN e-mailadres invullen
Wachtwoord: KPN wachtwoord invullen

 

Wat Whatsapp betreft zijn er 2 dingen die je moet controleren. 

  1. Ga ook naar Instellingen > Whatsapp en controleer of daar het schuifje van Contacten op groen staat. 

 

Wat het sms’en betreft is het mij wederom een raadsel. Ik heb nu een sms’je gestuurd naar het nummer eindigend op 729. Ontvang je dit sms’je wel?