Compliment

  • 28 March 2024
  • 11 reacties
  • 183 keer bekeken

Reputatie 3
Badge +1

Ik lees zo af en toe eens de diverse topics op dit forum en wat mij opvalt is het enorm aantal klachten over TV+. Ik krijg echter de indruk dat de meeste klachten voortkomen aan het onjuist gebruik en/of aansluiten van de TV+ ontvanger. Ik heb sinds de start van TV+ nog nooit problemen gehad. Afgezien van wat kleine opstart problemen bij de invoer ervan, werkt het altijd perfect. Ook de zeer regelmatige software en firmware updates gaan altijd goed. Ik wil bij deze dan ook eens iets positiefs op het forum plaatsen en KPN een compliment geven. Ik ben nog steeds een zeer tevreden gebruiker van KPN TV+ en KPN internet.


11 reacties

Reputatie 5
Badge +4

Idem dito hier

Reputatie 5
Badge +5

Ik denk ook wel eens kan dit niet anders, maar dat had ik bij ZIggo ook. Vrees dat elke provider wel dingen heeft die minder gaan, en ook beter. Daarnaast heb je ook met zoveel meningen te maken, de ene ziet het liever zo, de andere weer anders. 

Reputatie 7
Badge +21

Alleen de klagers schrijven, de tevreden klanten zelden.
Ook ik heb geen problemen met TV+

Reputatie 7
Badge +6

Wat fijn om te lezen @Metal Henkie! :-)

Reputatie 7
Badge +20

Nederlanders klagen helaas graag en veel en kijken vooral naar de min punten.

 

Ik ben ook dik tevreden over de Sagemcom DIW7022 (KPN tv+ box)

Heb nog wel wat wensen, maar dat mag natuurlijk. 😉

Reputatie 7
Badge +9

Leuk om dit geluid ook eens te horen, want ik verbaas me ook altijd ook over al die klachten...ik heb twee +Boxen en afgezien van een enkele hickup, die overal weleens voorkomt natuurlijk, werkt het bij mij ook probleemloos. Nou is elke situatie anders, en in sommige gevallen zal er best reden tot klagen zijn, maar veel problemen komen imho voort uit (te) ingewikkelde configuraties.

Reputatie 7
Badge +20

Jammer dat deze topic naar de huiskamer is verplaatst door de moderator.

Dit is echt een topic die goed zichtbaar in KPN tv had moeten blijven staan (vind ik).

Reputatie 7
Badge +9

Ja, sluit ik me bij aan,  @joop2011. Waarom verplaatsen naar de Huiskamer?

Reputatie 7
Badge +30

Dat was ik! Complimenten zetten we doorgaans in de huiskamer. Maar in dit geval is het TV board inderdaad wellicht de betere plek. Daarom heb ik het topic weer terug verhuisd. Bedankt voor jullie reacties!

 

@Metal Henkie heel leuk om te lezen dat je zo tevreden bent én dat je de moeite neemt dit met ons te delen!☺️

Reputatie 2
Badge

Ik lees zo af en toe eens de diverse topics op dit forum en wat mij opvalt is het enorm aantal klachten over TV+. Ik krijg echter de indruk dat de meeste klachten voortkomen aan het onjuist gebruik en/of aansluiten van de TV+ ontvanger. Ik heb sinds de start van TV+ nog nooit problemen gehad. Afgezien van wat kleine opstart problemen bij de invoer ervan, werkt het altijd perfect. Ook de zeer regelmatige software en firmware updates gaan altijd goed. Ik wil bij deze dan ook eens iets positiefs op het forum plaatsen en KPN een compliment geven. Ik ben nog steeds een zeer tevreden gebruiker van KPN TV+ en KPN internet.

Fijn voor jou joh! Maar de werkelijkheid is helaas dat veel abonnees wel problemen hebben.

Reputatie 7
Badge +20

@ArnoK 

Veel?

Hoeveel procent is veel?

Wat voor een soort problemen zijn het?

Met de Arris VIP 2952 had ik meer problemen (maandelijks resetten).

 

En @ArnoK zoals je leest zijn er ook heel erg veel mensen die wel tevreden zijn over de Sagemcom DIW7022 (KPN tv+ box)

En wensen zijn er natuurlijk, maar dat zijn geen problemen. toch?😉

 

Met de updates wordt hij steeds beter.😉

Reageer