De KPN iTV Eindejaarskalender - Tel met ons af naar 2020

  • 11 December 2019
  • 211 reacties
  • 13653 keer bekeken
De KPN iTV Eindejaarskalender - Tel met ons af naar 2020

Toon eerste bericht

211 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Ik heb ook mijn profiel compleet gemaakt - kan ik nog een vouchercode krijgen?

Maar natuurlijk! De code is verstuurd naar je e-mail.:smiley:

Dag, 

De mail met de december nieuwbrief heb ik over het hoofd gezien.

Op de website staat dat je, ook als je vergeten bent aan te melden, de voucher voor een gratis film op kan vragen.

Bij het invullen van mijn mailadres krijg ik de melding dat ik me niet heb aangemeld.

Wat moet ik doen om de voucher toch te krijgen?

Groet,

Ab

 

Reputatie 7
Badge +17

@Abvh Goed dat je het hier meldt. Ik heb een vouchercode gestuurd naar het e-mailadres dat je hebt ingevuld op je profiel. Veel plezier!

Ik heb mijn profielcompleet gemaakt, kan ik een vouchecode krijgen?

Hallo, @Marco A.@Rosita15 , @Lo3sJe89 welkom allen op het KPN forum. Jullie hebben zojuist de filmvouchercode per mail ontvangen. Veel kijkplezier! :popcorn::film_frames:

@lyon1 en @Rhoog jullie komen ook in aanmerking voor een gratis film. Daarvoor hebben we jullie gegevens nodig. Je kunt deze aanvullen in je forumprofiel: postcode + huisnummer en naam contractant is voldoende. Laten jullie hier een bericht achter wanneer de gegevens aangevuld zijn? :)

 

Ik heb mijn gegevens aangevuld 

Reputatie 7
Badge +30

@gvhk, @Rhoog, voor jullie allebei heb ik zojuist een code verzonden naar het mailadres dat je ook hier op het forum gebruikt. Veel kijkplezier!

Kom er ook nu pas achter en ondervind hetzelfde probleem , zou ook graag een filmvochercode ontvangen. 

Reputatie 3
Badge

hallo

 

ook ik heb de @mail gemist en zou ook graag gebruik willen maken van de aanbieding, als ik mijn adres in typ krijg ik dat ik niet aangemeld ben 

Reputatie 7
Badge +21

@koen86 en @Rudie65. Zouden jullie het KPN forum profiel willen aanvullen met je naam, postcode, huisnummer en e-mail adres. Het e-mail adres kan je kwijt in het 'Persoonlijke opmerkingen’ veld. Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan? Dan kunnen wij een vouchercode toesturen.:slight_smile:

Reputatie 3
Badge

gedaan !!!

Reputatie 7
Badge +21

gedaan !!!

Ik heb zojuist een vouchercode verstuurd, veel kijkplezier toegewenst!

Reputatie 3
Badge

top dank je wel ,

fijne jaarwisseling 

@koen86 en @Rudie65. Zouden jullie het KPN forum profiel willen aanvullen met je naam, postcode, huisnummer en e-mail adres. Het e-mail adres kan je kwijt in het 'Persoonlijke opmerkingen’ veld. Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan? Dan kunnen wij een vouchercode toesturen.:slight_smile:

heb het profiel ook bijgewerkt.

Reputatie 7
Badge +17

@koen86 Je vouchercode is onderweg! Fijne avond verder:relaxed:

Beste Moderators,

Allereerst mijn excuses voor mogelijk overlast maar ik zie hier dat meerdere aanvragers, die later dan ik gereageerd hebben, hun code via de mail kregen. Ik heb echter nog geen voucher ontvangen.

Mvg

Vlasta

@koen86 Je vouchercode is onderweg! Fijne avond verder:relaxed:

Top , dankjewel ook een fijne avond  :relaxed:

Ik heb ook mijn profiel compleet gemaakt - kan ik nog een vouchercode krijgen?

Maar natuurlijk! De code is verstuurd naar je e-mail.:smiley:

Dankjewel Lisa!

Reputatie 7
Badge +30

Beste Moderators,

Allereerst mijn excuses voor mogelijk overlast maar ik zie hier dat meerdere aanvragers, die later dan ik gereageerd hebben, hun code via de mail kregen. Ik heb echter nog geen voucher ontvangen.

Mvg

Vlasta

Goed dat je je weer meldt! Ik zie dat we de code per mail hebben verstuurd naar hetzelfde e-mailadres als wat je gebruikt voor je KPN ID. Wil je het nog eens checken en evt. ook je spam mapje controleren? 

 

 

Reputatie 1
Badge

Hoe zit het nou met die actie van Ziggo sport, daar hoor je ook niks meer over. Oh ik weet het al, gewoon in de doofpot stoppen zodat klanten niet meer gaan reageren 

Reputatie 7
Badge +30

Wat zou je nog meer willen horen dan de reactie van mijn collega Nadia?

 

Hallo allemaal. Ik zie dat gisteravond tijdens de Premier League: Leicester City - Liverpool het beeld op zwart is gegaan :see_no_evil: Dat is bijzonder knullig! Via de tv-ontvanger was het na 15 minuten niet meer mogelijk om de wedstrijd te volgen. Wel via de KPN iTV app. Niet ideaal, maar gelukkig een alternatief. 

Ik heb alle topics en posts naar 1 centraal topic verplaatst om jullie allen te informeren. Sorry voor het ongemak. Ik kan de live wedstrijd van gisteren niet meer goedmaken. Maar wie weet welke verrassingen nog komen uit de Eindejaarskalender. Die voor iedere itv-klant toegankelijk is.  

@Marcia_ 

Bedankt voor je reactie!

ik weet niet wat er aan de hand is maar nog steeds geen bericht met de code! Gek genoeg, ik krijg op dit mailadres wel de forum meldingen dat er een nieuwe reactie geplaatst is. Mijn Spam mapje is leeg.

Beste KPN,

 

Ook ik had helaas de nieuwsbrief over de eindejaarskalender over het hoofd gezien. Toen ik me vorige week nog probeerde aan te melden, kreeg ik het bericht dat ik te laat was. Is er nog een mogelijkheid dat we toch een vouchercode kunnen ontvangen? Mijn zoon en ik zouden er ontzettend blij mee zijn. 

Vast hartelijke dank voor de moeite van het lezen en antwoorden.

Hartelijke groet,

Reputatie 7
Badge +30

@Marcia_

Bedankt voor je reactie!

ik weet niet wat er aan de hand is maar nog steeds geen bericht met de code! Gek genoeg, ik krijg op dit mailadres wel de forum meldingen dat er een nieuwe reactie geplaatst is. Mijn Spam mapje is leeg.

Ach, wat een gedoe. Ik heb je nu een privébericht gestuurd met de code, dat lijkt me makkelijker :)

 

@Mirjam28, code is onderweg naar het mailadres dat je ook hier op het forum gebruikt :) 

Aanmelden voor de eindejaarskalender stond niet in mijn nieuwsbrief! Daarom totaal gemist ☹️. Kan ik nog een code krijgen voor een film? Groeten Jacqueline

Reputatie 1
Badge

Wauw 2 leuke dingen in de mail, voor de rest niks anders dan bagger. Jullie kunnen net  zo goed stoppen hiermee, ik had er meer van verwacht. 

Reageer