Dwaling op dinsdag 1 december 2020

  • 1 December 2020
  • 34 reacties
  • 819 keer bekeken

Reputatie 7
Badge +28

Deze dwaling is door iedereen op te lossen, want de vraag gaat over iets wat jullie allemaal kennen : Het KPN-forum. 

Jarenlang bestond het team van KPN-moderators uit ongeveer 11 personen. Sinds de zomer van dit jaar is het aantal actieve moderators flink uitgebreid. Wie heeft er nog het overzicht? 

De moderators hebben hun team nu zelfs ingedeeld in vier gekleurde teams. De teamverdeling staat onderin dit bericht. Maar…. Ik kan jullie vertellen dat dit overzicht niet meer actueel is. 

De Dwaling van vandaag is de speurtocht naar het aantal actieve moderators. Het gaat hier om de moderators die in de afgelopen maand november 2020 een bericht hebben geplaatst. Nog een kleine aanvulling: Een eventuele nieuwe moderator met een eerste bericht per vandaag telt niet mee. 

Wie tellen ook niet mee? :

  • De Chef
  • De Channelmanager
  • Medewerkers van KPN Abuse
  • Medewerkers van KPN die posten op persoonlijke titel 

Het gaat dus alleen om forumleden met de titel Moderator. 

Behalve het aantal actieve moderators, zie ik dan ook graag een lijst met de namen. 

Zet de antwoorden in het wit zodat de oplossing niet direct zichtbaar is voor de andere deelnemers. 

Ik tag zoveel mogelijk vaste bezoekers van het forum. Staat jouw naam er per ongeluk niet bij?, doe dan toch vooral mee.  

Heb je bij nader inzien een andere oplossing? Pas jouw eerste oplossing dan niet aan, maar post een nieuwe oplossing. 

Jullie hebben de hele dag de tijd. In de loop van vanavond wordt de winnaar bekend gemaakt. 

@Alex_P   @Bart_  @Erik_  @Erwin_  @Lisa @Marcia_ 

@Nadia    @Paul_ @Rutger_  @Thomas  @Vikash 

@ChrisWissink @Dennis Schreve  @Friesian @genetic @Giant2000 

@Henk2304 @huistijger  @JanD @Joep1965 @Nick83  @Noordzee 

@PeterG @RBxx  @SjorsK  @saxman @obelisk   @Jasper  

 @Jeroen_dB @Hoopvol  @Hanna_ @johan 

@Jose_      @Anneke-Anna @Denise_@MrCable @Michael001 @jimny @Dennis ABD 

@Bram_  @Shyrin_ @Raymondt @KeesYagi @Riette @SledgehammerNL @joop2011 @GeSp @fame29 @Doornekamp33  

 

Ik ben heel benieuwd of iemand het juiste antwoord weet. Ik wil ook zeker alle moderators vragen om te reageren, want voor jullie zou dit een peuleschil moeten zijn! 

 

Team blauw Team groen Team geel Team zwart
Erwin Marcia Alex Bart
Jeroen Thomas_ Rutger Bram
Jose Lisa Jasper  Vikash
 Denise Erik Paul  Riette 
 Johan Shyrin Hanna

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

34 reacties

Badge +12

@SledgehammerNL

Wat betreft @Ron : Dat was juist de instinker. 26 dagen geleden heeft één van de moderators een serie berichten van hem op beantwoord gezet. Zijn eigen laatste bijdrage is van ruim een maand geleden. 

En dat had ik dan weer niet in de gaten..:sweat_smile:

Well played!

Reputatie 7
Badge +17

Super leuk! Ik zal mijn best doen om een leuke dwaling neer te zetten. :blush:

Aan de ondersteuners die niet meegeteld waren: Geen zorgen, ik ben jullie niet vergeten! Ik heb alleen niet goed genoeg gekeken. :wink:

Reputatie 7
Badge +19

Ik verheug me nu wel op de donuts van @Shyrin_ 

Reputatie 7
Badge +17

Haha ik dacht al waarom heb ik een mention na al meer dan 2 weken geen forum te hebben gedaan, leuk dit! 💚

Betekent dit dat ik ook donuts krijg @Shyrin_ ? ✨

Reputatie 7
Badge +20

Oewh ik heb deze dwaling helemaal gemist :slight_frown: Maar ik zie dat we donuts krijgen en dat maakt het weer helemaal goed, thanks @Shyrin_ :yum:

Reputatie 7
Badge +28

Ja, sorry @Maja_ 

Ik had dit keer alleen even de moderators uit het schema getagd. Want anders zou de Dwaling te simpel worden. Het moest wel een uitdaging blijven. 

Maar volgende week heb je een nieuwe kans als Denise_ de dwaling organiseert.  

Reputatie 7
Badge +16

@Jeroen_dB en @Maja_ Haha! Ergens in 2025, als we weer op kantoor mogen werken :wink: ! Iets met wat in het vat zit….

@Sanne_M Ja, zeker! I’mma hook you up! :grinning::hugging:
 

Reputatie 6
Badge +10

Wait, whut? Komt @Shyrin_  met haar welbekende donuts weer aanzetten? Count me in!

Badge +12

@Shyrin_ en haar welbekende donuts dus?...Ik zit sterk te twijfelen om maar eens te solliciteren bij KPN. Ergens nog een leuke functie vrij?