Dwaling op dinsdag 10 november 2020

  • 10 November 2020
  • 33 reacties
  • 959 keer bekeken

Reputatie 7

Ook vandaag voor de liefhebbers weer een dwaling op dinsdag.

 

Dit keer maar één uitdaging, dus als je wilt winnen moet je er (heel) snel bij zijn.

 

Wat is het hoogste getal dat je kunt maken door twee lucifers te verplaatsen?

 

 

Deze is niet te moeilijk … toch?

 

Zoals gebruikelijk de antwoorden graag in het wit.

 

Succes:

@Alex_P  @Alexa_  @Bart_  @Erik_  @Erwin_  @Lisa @Maja_ @Marcia_ 

@Nadia  @Natasja  @Paul_ @Rutger_  @Thomas  @Vikash

@ChrisWissink @Dennis Schreve  @Friesian @genetic @Giant2000 

@Henk2304 @huistijger  @JanD @Joep1965 @Nick83  @Noordzee 

@PeterG @RBxx  @SjorsK  @saxman @obelisk @Alexa_  @Jasper @Bart_Z 

@Heine @Jeroen_dB @Hoopvol @Ron @Niek_ @Hanna_ 

@Jose_ @Job_ @Marguaritha @Danny @Robin_ @Loes_ @Hoopvol @Anneke-Anna @Denise_@MrCable 

 


33 reacties

Reputatie 7
Badge +28

@Thomas @Bart_Z @Erwin_ @Job_ @Erik_ @Remco_ @Jeroen_dB @Marcia_ 

Reputatie 7

Ik zal vanavond het goede antwoord bekend maken en als het tegen die tijd geraden is :wink: dan zal ik de winnaar aanwijzen.

Reputatie 7

Dan wordt het tijd om het antwoord van deze dwaling bekend te maken en dat antwoord is:

Als eerste van @Anneke-Anna met deze oplossing maar gaf daarbij ook ruiterlijk toe dat zij de opgave eerder al een keer onder ogen had gehad. Ik moet streng zijn en ik heb dan ook besloten om haar alleen tot winnaar uit te roepen als niemand anders met de juiste oplossing zou komen.

Daarna kwam @huistijger die dacht goed op weg te zijn maar jammerlijk een nul te veel in zijn antwoord plaatste waardoor hij met 5111008 toch buiten de prijzen is gevallen. Dat hij achteraf zijn antwoord alsnog in hetzelfde bericht gecorrigeerd heeft is in strijd met de spelregels een heeft geleid tot diskwalificatie. :open_mouth: Gelukkig deed hij toch buiten mededinging mee. :relaxed:

En toen kwam @Nadia die volledig op eigen kracht alsnog met de juiste oplossing op de proppen kwam. Ik wil haar dan ook van harte feliciteren met deze welverdiende overwinning.

Zij is de gelukkige om de dwaling van volgende week vorm te geven. :nerd:

Reputatie 7

YEAH!

Ik vind dit soort spelletjes (stiekem) heel erg leuk. Bedankt @wjb. Ik zal nu alvast opzoek gaan naar een nieuwe Dwaling… :smirk:

Ok, dat was toch wel een gevalletje ‘out of the box’ denken. :)

Reputatie 7

Ok, dat was toch wel een gevalletje ‘out of the box’ denken. :)

Dat maakt het juist zo leuk.

Reputatie 7
Badge +21

Ok, dat was toch wel een gevalletje ‘out of the box’ denken. :)

Dat maakt het juist zo leuk.

Zeker. Ik was zelf op de goede weg, maar die “derde 1” had ik gemist :confounded:

Ben benieuwd waar @Nadia ons komende week mee verrast.

Gelukkig doe ik het stiekem expres steeds fout zodat anderen meer kans hebben om het goed te doen. 

Wacht eens ff nu heb ik toch volgens mij een geheimpje verklapt. Ik heb dus niks gezegd. :relaxed::sweat_smile: ​​​​

Reageer