De laatste weken merk ik dat het steeds ongezelliger begint te worden op het forum. Helaas ervaart KPN een aantal problemen met digitale televisie en ook een flink aantal klanten heeft moeite met de wifi.
We komen steeds terug in hopeloze discussies en ik wil de vaste leden van het forum daarom ook complimenteren met het feit dat ze zo vriendelijk en behulpzaam blijven.
Als voorbeeld pak ik de klanten die gratis Super Wifipunten willen hebben en dreigen over te stappen als ze deze niet krijgen. Kunnen we een aantal berichten krijgen waar wij forumleden naar kunnen verwijzen? Misschien zijn die er al, en ligt het aan mij dat ik die niet kan vinden. In zo'n bericht kan dan verwezen worden naar het beleid.
Ik snap dat het niet altijd voor elke klant handig is om door te verwijzen naar een vast antwoord. Elke klacht en vraag KAN anders zijn, maar de sfeer wordt er niet altijd lekker op.
Nogmaals complimenten voor de vaste leden en leuke club moderators/medewerkers. Jullie doen het fantastisch.