Beantwoord

hoe zorg ik ervoor dat backoffice na verhuizing mijn aanpassing in abonnement verwerkt? van kastje naar de muur

  • 16 October 2020
  • 4 reacties
  • 57 keer bekeken

Vorige week verhuisd. Monteur geweest, modem en 1 tvontvanger geïnstalleerd (glavezel). Vaste telefoon werkte nog niet maar dat was tijdelijke storing in monteurssoftware (aldus monteur) en de 2e 3e en 4e tv ontvanger zou ik zelf installeren. s Avonds nog steeds geen werkende vaste tlefoon en bij instaleren v 2e tv ontvanger de foutcode 64: abonnement vol.. KPN gebeld. zou komen omdat de administratie nog niet was doorgevoerd, maar als ik de modem zou resetten (met naald) zou het zo verholpen zijn.. Niet dus.. Nu week later nog steeds geen telefoon en nog steeds dezelfde foutmelding op 2e 3e en 4e ontvanger. Weer gebeld: volgens klantenservice he ik geen 4 tv ontvangers maar 2 en een digitiennepakket. dat was dus op mij oude adres.. Aangegeven dat ik tch echt 4 interact tv ontvanger heb en een bevestiging van mijn nieuwe pakket. Konden uiteindeijk ook zien dat deze verzonden zijn.. Echter het systeem geeft nog  mijn oude pakket aan. na lang oeken kijg ik het bericht dat het bij backoffice ligt n dat ze contact met me opnemen… geloof het zelf. et is 8 dagen sinds de monteur is geweest en heb geen enkel bericjt otvangen. Oplossing lijkt me megasmpel: denk een vinkje aanzetten…. Hoe ko m ik in hemelsnaam in contact met iemand die bevoegd is, bij de baxkoffice???  de overigens aardige dame van de fontoffice gaf aan er ook geen vertrouwn in te hebben dat  iemand met mijn casus bezig zou zijn, want anders hadden ze vast al wel contact met me ogenomen,,,,, Ben al ruim 24 jaar klant bij KPN, vind dit zo klantonvriendelijk en frustrerend,, Iemand  goede raad??????, 

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 22 October 2020, 17:36

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Hoi, welkom op het forum. Wat vervelend allemaal.

Opdat een KPN moderator je vlot kan gaan helpen… heb je je gegevens al ingevuld in je forumprofiel?

Nogmaals gebeld weer ticket aangemaakt voor backoffice. Krijg sms bericht plan afspraak met monteur in.. kan pas over twee weken terwijl het geen montage maar een administratieve oplossing vraagt.. in het kpn systeem staat nog steeds mijn oude abo ipv het nieuwe…. drama dit .. en zeer klantonvriendelijk 

Reputatie 7
Badge +30

Het loopt inderdaad niet helemaal lekker, @lettink99. Alleen is het zo dat deze monteursafspraak wel door zal moeten gaan om te zorgen dat het ook administratief correct afgerond wordt. Daar kunnen we helaas niets aan veranderen. Ik kan je dan ook alleen maar vragen af te wachten. Laat het hier even weten als de monteur is geweest en de boel goed werkend is. Dan check ik je facturen om te zorgen dat je gecompenseerd wordt voor deze periode.

Dank voor het bericht.. zit niets anders op. Hoop dat het volgende week opgelost wordt..benieuwd wat de monteur gaat doen want alle techniek werkt!