Beantwoord

opstarten

  • 4 February 2020
  • 6 reacties
  • 198 keer bekeken

Bijna dagelijks geeft tv melding dat zender niet beschikbaar is 

dan moet ik tv ontvanger opnieuw opstarten 

en dagelijks vraagt tv bij bepaalde zenders pincode

hoe dit op te lossen

icon

Beste antwoord door Tycha 4 February 2020, 20:13

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +11

Welkom @ron cornelissen 

Welke tv ontvanger heb je en welke modem (Experia)? Hoe zijn ze met elkaar verbonden, rechtstreeks of via bijv. een switch of een draadloze verbindingsset)?

Via kabel verbinden en aangesloten door monteur 

ja de experia 

ben sinds 20 januari’s aangesloten 

tv ontvanger is een heel kleintje 

Reputatie 7
Badge +11

Heb  je al geprobeerd de tv-ontvanger te resetten, te herstellen naar fabrieksinstellingen en te voorzien van nieuwe software (indien die er is). 

Wil je me zeggen dat na 2 weken al nieuwe software erop gezet moet worden 

en hoe doe ik dat ik ben geen monteur van kpn

Reputatie 7
Badge +15

@ron cornelissen Welkom op het forum. Wat storend dat je steeds deze melding krijgt. Je zou inderdaad even kunnen proberen om je tv ontvanger te resetten, de instructie hiervoor kun je vinden door op de blauwe letters in de reactie van @Tycha te klikken. Zou je voor mij ook je forumprofiel willen aanvullen, en mij kunnen laten weten als dit gelukt is? Dan kan ik de gegevens er bij pakken en uitzoeken of er iets is dat ik voor je kan betekenen. 

Reputatie 7
Badge +15

@ron cornelissen Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!