Waar word jij nou echt blij van? :-)

  • 29 March 2021
  • 592 reacties
  • 8521 keer bekeken
Waar word jij nou echt blij van? :-)

Toon eerste bericht

592 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Inderdaad helemaal niets mis met piraten zenders, echter zoveel mensen zoveel smaken… 

Zelf ben ik nogal fan van alle soorten muziek en dat kan je opsnorren met deze site. Er zit zelfs een mogelijkheid op om de communicatie te beluisteren op JFK Airport… je hebt er in principe niets aan, maar toch leuk...

Reputatie 7
Badge +7

Waar ik blij van wordt?
koffie met oranjekoek!

 

Dat het u gesmaakt heeft! 🎂

Reputatie 7
Badge +7

Ik werd gisteren héél erg blij van het concert dat bij mij op mijn werk (school) gegeven werd door het Orkest van de Koninklijke Luchtmacht. Wat een feest, supergaaf!!! 👍😀👍

Reputatie 7
Badge +6

Moest vandaag werken. Had verlof aangevraagd, gewoon zomaar. En verlof gekregen, wat ik totaal niet had verwacht. Ben nu dus ontzettend blij. Ga lekker nietsdoen 🤗

Reputatie 7
Badge +19

Moest vandaag werken. Had verlof aangevraagd, gewoon zomaar. En verlof gekregen, wat ik totaal niet had verwacht. Ben nu dus ontzettend blij. Ga lekker nietsdoen 🤗

Meevallertje! 

Reputatie 7
Badge +6

@Jeroen van KPN dat zeker, dank je wel 😉 Aangezien ik er niet vanuit ging goedkeuring te krijgen. Verlof aanvragen is zo gebeurd, maar of het wordt goedgekeurd, is altijd spannend. Was dan ook zeer verbaasd om de wijziging in mijn rooster te zien. Wat was dat een tof gevoel. Dus ja, hier word ik heel blij van 😚

Reputatie 7
Badge +19

Geniet van je zaterdagmiddag @Raspberry 

Reputatie 7
Badge +6

Komt helemaal goed, superbedankt 😉

Reputatie 7
  • Nieuw bankstel
  • Nieuwe eetstoelen
  • Nieuwe salontafel
  • Nieuwe eettafel
  • Nieuwe visgraatvloer
  • Nieuw tv meubel 
  • Nieuw kleurtje op de muren
  • Nieuwe raamdecoratie, maar dat wordt nog geproduceerd,...

Ja, dat dus en alles in twee weekeinden,... 😅

Reputatie 7
Badge +6

Zo zo, bezige bij @JB22_ leuk he, nieuwe spullen! Geniet ervan 😉

Reputatie 7
Badge +19
  • Nieuw bankstel
  • Nieuwe eetstoelen
  • Nieuwe salontafel
  • Nieuwe eettafel
  • Nieuwe visgraatvloer
  • Nieuw tv meubel 
  • Nieuw kleurtje op de muren
  • Nieuwe raamdecoratie, maar dat wordt nog geproduceerd,...

Ja, dat dus en alles in twee weekeinden,... 😅

Flink wat meubelzaken bezocht? 

Reputatie 7

Ja, alleen Pronto voor de bank en stoelen, beide in zelfde stofsoort!

Tafelblad en salontafel blad lokaal  bij Gibahout

Stalen kruis en Matrixpoot bij Kaldenbach

Vloer komt lokaal geregeld, van het merk Vivafloors

En de rest, 

Tv meubelVeneta

 

Dit keer wel voor kwaliteit gegaan,... Kost je een vermogen maar dat is prima.

 

Reputatie 7
Badge +7

Zo, je kan weer een jaartje of zo vooruit…! Succes!🙄

Reputatie 7
Badge +17
  • Nieuw bankstel
  • Nieuwe eetstoelen
  • Nieuwe salontafel
  • Nieuwe eettafel
  • Nieuwe visgraatvloer
  • Nieuw tv meubel 
  • Nieuw kleurtje op de muren
  • Nieuwe raamdecoratie, maar dat wordt nog geproduceerd,...

Ja, dat dus en alles in twee weekeinden,... 😅


Ooohhh wat een metamorfose moet dat zijn! Welk kleurtje op de muren is het geworden?

Reputatie 7

Ik heb twee jaar terug ook voor "raamdecoratie" van Veneta gekozen en wel voor Energy plisségordijnen.

Daarmee maak je van HR beglazing HR++ beglazing en van HR++ beglazing HR+++ beglazing.

En zomers houd je er eenvoudig de zon mee buiten. Ik ben zeer te spreken over Veneta.

Reputatie 7

@Sanne van KPN We hadden 1 muur op de slaapkamer in Grungy Roots, inmiddels heeft de slaapkamer een lichte blueberry kleur rondom gekregen,...  Kunnen we goed slapen 🤓

En de woonkamer heeft het grootste gedeelte Grungy Roots gekregen. Er moet nog wel een deel geverfd worden,.. maar dat komt nog wel,..  werd anders even teveel. Gebruik gewoon Flexa Creations, niet al te duur in de aanbieding en smeert gewoon goed en prima kleurbehoud. Bouwmarkt merk smeert gewoon niet en Histor, Sikkens vindt ik zonde geld.

Had een handige collega ingeschakeld die ook interieur stylist is enzo.. en dat was eigenlijk best wel even handig ook 😂

@wjb Veneto is lastig op te hangen met al dat water 😅

Reputatie 7
Badge +12

Blij is een groot woord, alleen in samenwerking met o.a. KPN heeft zangeres Meau een nummer gemaakt over het gevaar online shaming. Volgens mij best een actueel topic onder schoolgaande jongeren. Behalve dat ik het erg goed vindt dat er aandacht is voor zo’n topic is het ook gewoon een mooi nummer.
 

 

Reputatie 7

Ivm mogelijke carrière switch, paar proefdagen gedraaid bij Arriva voor categorie D. 

Ben het kantoorwerk compleet zat,... Mis de vrijheid, de diversiteit aan mensen buiten je collega's om. En werkdagen kunnen soms eeuwenlang duren,... Zit compleet in een sleur en mis enorm veel diversiteit.

En onderweg maak je gewoon vanalles mee, je draait een paar lijntjes en je werkdag is voorbjj, geen micromanagement of andere gekke dingen. Kan er eigenlijk wel blij van worden.

 

Moet wel nog even stevig nadenken,..  Ook financieel lever ik iets in, maar het huidige werkplezier is wel echt verdwenen,..

Reputatie 7
Badge +12

Ivm mogelijke carrière switch, paar proefdagen gedraaid bij Arriva voor categorie D. 

Ben het kantoorwerk compleet zat,... Mis de vrijheid, de diversiteit aan mensen buiten je collega's om. En werkdagen kunnen soms eeuwenlang duren,... Zit compleet in een sleur en mis enorm veel diversiteit.

En onderweg maak je gewoon vanalles mee, je draait een paar lijntjes en je werkdag is voorbjj, geen micromanagement of andere gekke dingen. Kan er eigenlijk wel blij van worden.

 

Moet wel nog even stevig nadenken,..  Ook financieel lever ik iets in, maar het huidige werkplezier is wel echt verdwenen,..

Hopelijk maak je voor jezelf de beste keuze @JB22_ , succes daarmee in ieder geval! 

Reputatie 7
Badge +12

En anders zoeken we nog wel wat monteurs bij KPN 😁 @JB22_  - maar heel veel succes met je sollicitatie.

Reputatie 7
Badge +16

Een carrière switch, spannende keuze @JB22_
 

En onderweg maak je gewoon vanalles mee, je draait een paar lijntjes en je werkdag is voorbjj, geen micromanagement of andere gekke dingen. Kan er eigenlijk wel blij van worden.

 

Dit zegt toch ook al heel wat, toch?
Ik geef je nog extra voer om over na te denken: vertrouw op je intuïtie, je capaciteiten en kijk goed naar wat jouw sterke punten zijn.

Succes met jouw keuze, ben benieuwd dus hou ons op de hoogte! 

Reputatie 7
Badge +20

Ivm mogelijke carrière switch, paar proefdagen gedraaid bij Arriva voor categorie D. 

Ben het kantoorwerk compleet zat,... Mis de vrijheid, de diversiteit aan mensen buiten je collega's om. En werkdagen kunnen soms eeuwenlang duren,... Zit compleet in een sleur en mis enorm veel diversiteit.

En onderweg maak je gewoon vanalles mee, je draait een paar lijntjes en je werkdag is voorbjj, geen micromanagement of andere gekke dingen. Kan er eigenlijk wel blij van worden.

 

Moet wel nog even stevig nadenken,..  Ook financieel lever ik iets in, maar het huidige werkplezier is wel echt verdwenen,..

Een vriend van mij heeft vorig jaar deze switch gemaakt en is nu intens gelukkig, die vermaakt zich elke dag meesterlijk! 

Reputatie 7

Een oud collega van mij is machinist geworden bij Arriva, ook intens blij heeft die wel eens verteld. Een ander oud collega is jaren geleden kpn monteur geworden,.. Zou mij ook wel passen maar voor mij persoonlijk veelste druk denk ik. Ik hou van mensen om me heen, even een praatje hier of daar. Je bied je huiskamer aan aan de mensen die bij jou binnen willen komen, enige zorg is dat ze veilig vanuit je huiskamer op hun bestemming komen en thats it haha. En je rijdt niet telkens hetzelfde dus is het heel divers.

Maar we gaan het zien, er is nog wel genoeg tijd om er over te steggelen. 28ste een volgende stap. Hier in Fryslan heb je toch wel mooie vergezichten qua water, weiland en af en toe een zooi weidedieren verkeer is er amper. Lijkt me wel prettiger rijden dan de grote steden.

Reputatie 7
Badge +24

@JB22_ wat spannend en leuk. Interessant om te zien dat veel mensen kiezen voor een baan zonder kantoor, onder mensen buiten collega's om, met meer vrijheid. 

Reputatie 7

Ja valt mij ook wel op, bijzonder!

Maar het leek mij 20 jaar geleden al leuk, maar na behalen van b rijbewijs waren er toen geen vaca's niks, dus andere route ingeslagen,.. Ik moest vanaf mijn 13e al met ov naar school, van Fram naar Veonn, Noordnet en Arriva, de Connexion tijd niet gehad en de huidige jaren ook Arriva maar in mijn tijd toen nog met week en maandkaarten of de coole 45 strippenkaart waarop je altijd moest zoeken waar het laatst was gestempeld en later de roze ov jaarkaart 🤣

Toen had je wel betere bussen, de den oudsten of Berkhof bussen of de lichtblauwe Mercedes bussen. De vdls die hier nu rijden zijn als passagier niks,.. Maar komend jaar wordt het waarschijnlijk Qbuzz,.. maar tis alweer lange tijd stil rondom de nieuwe concessie..

Eng eigenlijk dat ik er toch wel eea vanaf weet,.. 

Reageer