Waar word jij nou echt blij van? :-)

  • 29 March 2021
  • 592 reacties
  • 8520 keer bekeken
Waar word jij nou echt blij van? :-)

Toon eerste bericht

592 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Lief @Raspberry, dankje!💚 Jij veel plezier met het vieren van de voetbaloverwinning. 😁

Reputatie 7
Badge +16

Geen woorden voor, 6-0! Mijn hart glundert 😍 FEYENOORD FOREVER! 😍🤗😚


Ik speel hier met mijn leven, maar:
​​​​

 

Reputatie 7
Badge +6

Nee Hoor @Shyrin van KPN. Ik vind het supertof. Kreeg het plaatje ook meerdere malen doorgestuurd via appjes. Vind het geweldig!!! Dikke Feyenoord-fan hier 😍🤗😚😎

Reputatie 7
Badge +21

Ik zou het gras weer gaan maaien maar mijn maaier kwam bij eerste maai over een  grote kei heen die diep lag en nu is het blad krom en niet recht te krijgen, dus een nieuw blad gekocht. kijk daar word ik dus -niet- blij van….
Maar ik word wel blij van die ijsco waarop ik me nu ga trakteren.
 

 

Reputatie 7
Badge +21

Geen woorden voor, 6-0! Mijn hart glundert 😍 FEYENOORD FOREVER! 😍🤗😚


Ik speel hier met mijn leven, maar:​​​​

Nee hoor als je speelt dan moet er altijd één verliezen, en verliezen is geen schande, zolang het maar eerlijk gebeurd.
Maar Ajax had ook de pech dat ik niet meevoetbalde.😎

Reputatie 7
Badge +20

Volgens mij heb ik de verkeerde carrière gekozen want ik had ook wel 6-0 kunnen verliezen van Feijenoord😅

Reputatie 7

Onze schoonzoon heeft een baan geaccepteerd bij de BAM. Dat betekent dat onze dochter en schoonzoon in juni vanuit Zuid-Afrika naar Nederland zullen verhuizen en dan zal je begrijpen dat wij daar heel erg blij van worden.

Reputatie 7
Badge +20

Wat een heerlijk nieuws dat het gelukt is en ze nu deze kan op kunnen komen @wjb! Gefeliciteerd 😃

Ik kreeg zojuist bericht van KPN dat aankomende nacht er werkzaamheden in onze wijkcentrale uitgevoerd worden om het netwerk te verbeteren.

Daar word ik nou blij van.

Reputatie 7
Badge +30

Onze schoonzoon heeft een baan geaccepteerd bij de BAM. Dat betekent dat onze dochter en schoonzoon in juni vanuit Zuid-Afrika naar Nederland zullen verhuizen en dan zal je begrijpen dat wij daar heel erg blij van worden.

Fantastisch nieuws!

 

Volgens mij heb ik de verkeerde carrière gekozen want ik had ook wel 6-0 kunnen verliezen van Feijenoord😅

Pfff, ik had wel 12-0 kunnen verliezen denk ik. Is het nog te laat om te switchen?

 

Ik was zondagavond bij het concert van Claude hier in Groningen, en daar werd ik erg blij van!

 

Reputatie 7
Badge +19

Onze schoonzoon heeft een baan geaccepteerd bij de BAM. Dat betekent dat onze dochter en schoonzoon in juni vanuit Zuid-Afrika naar Nederland zullen verhuizen en dan zal je begrijpen dat wij daar heel erg blij van worden.

Ahhhh wat een ontzettend fijn nieuws! Ik ben blij voor jullie allen @wjb :)

 

Mijn moeder, die in het buitenland woont, komt eind van deze maand weer een kleine twee weken naar ons toe. Het is een jaar geleden sinds ik haar voor het laatst in het echt gezien heb. Dus van dat vooruitzicht word ik wel blij 💕

Reputatie 7
Badge +6

Filmtip! Begint nu op Viaplay TV; 

'’The hateful eight '’

Heb deze film al 6 keer gezien 😚

Reputatie 7
Badge +19

Onze schoonzoon heeft een baan geaccepteerd bij de BAM. Dat betekent dat onze dochter en schoonzoon in juni vanuit Zuid-Afrika naar Nederland zullen verhuizen en dan zal je begrijpen dat wij daar heel erg blij van worden.

Dat is zeker mooi nieuws! 

@Raspberry wordt je dan nog wel "verrrast' tijdens het kijken van de film? Ik zou dan echt hebben dat ik op een gegeven moment precies weet wat en hoe en wanneer er gaat gebeuren. 

Reputatie 7
Badge +6

@Jeroen van KPN ja, zeker, ik weet zo langzamerhand wel wat er gaat gebeuren. Vind het een bijzonder en aparte film. Echt de moeite waard om er voor te gaan zitten. Kwam het tegen tijdens het zappen en wilde de film als tip delen. 

Ik kijk dus nu naar Real Madrid - Manchester City. Nog maar net 14 minuten bezig, en het staat al 2-1 🤗

Reputatie 7
Badge +19

Sowieso heerlijke voetbalavond met als andere wedstrijd Arsenal-Bayern. 

Reputatie 7
Badge +6

Ja, leuk he. Ik ben dol op voetbal. Dus inderdaad heerlijke voetbalavond, zo ook morgenavond;

PSG - Barcelona

Atlético Madrid - Borussia Dortmund 

Reputatie 7
Badge +19

Als vandaag ook maar een beetje in de buurt komt van gisteravond, dan hebben we weer een mooie voetbalavond voor de boeg. 

Reputatie 7
Badge +21

We kunnen er nu nog even van genieten straks is de zomerstop en dan is er geen voetballen.
Ook ik mag graag voetballen zien, ik zal er nooit om thuis blijven, maar als ik thuis ben dan wil ik het graag zien.
F1 en wielrennen en schaatsen vind ik vervelende sporten en kijk ik nooit naar.
Aan de andere kant mag ik ook graag snooker en biljarten zien.

Reputatie 7
Badge +19

Snooker is ook een heerlijke kijk sport. Vanaf 20 april is er weer de strijd om de wereldtitel "The Crucible" @huistijger 

Reputatie 7
Badge +21

Ja weet ik, wordt in elk geval op Eurosport uitgezonden, maar ik hoop dat de BBC het ook uitzendt, dat commentaar is veel beter dan die Belg op Eurosport.
Jammer dat je de originele taal niet kunt kiezen op Eurosport (bij onze oranje vriend kan dat wel)

Reputatie 7
Badge +19

Als ik dit zo lees, komt het wel goed met de BBC en het wk:

https://www.bbc.co.uk/mediacentre/2024/snooker-world-championship-sheffield-bbc-sport

Reputatie 7
Badge +6

Als vandaag ook maar een beetje in de buurt komt van gisteravond, dan hebben we weer een mooie voetbalavond voor de boeg. 

Gisteravond was echt top. Ga er vanavond ook weer eens goed voor zitten 😉

Reputatie 7
Badge +24

Als vandaag ook maar een beetje in de buurt komt van gisteravond, dan hebben we weer een mooie voetbalavond voor de boeg. 

Gisteravond was echt top. Ga er vanavond ook weer eens goed voor zitten 😉

Let's gooo! 😉

 

Reputatie 7
Badge +19

Echte liefhebber die @Alex van KPN. Slaat het grote geld over en kiest voor een ouderwets potje Engels voetbal. 

Reputatie 7
Badge +12

Komende dagen met mijn collega's op de Hamburg Express 🥳 

Reageer